opa en update

hoi hoi

even een berichtje vanuit limburg, het was de  laatste tijd weer moeilijk inloggen hier....  mijn opa is afgelopen donderdag overleden na een ziekbed van iets meer dan 2 maanden. gister was de uitvaart en het was een zeer mooie dienst. zelf heb ik helaas sinds maandag last van een buikvirus, buikkrampen, overgeven, diarree, en koorst van 39.8gr. van de huisarts voor tijdens de uitvaart een midddeltje gehad om de diarree te stoppen. per uur moet ik ongveer 3 keer naar de wc rennen. na contact met de huisartsenpost het advies gekregen om niks in te nemen om de bacterie uit het lichaam te krijgen. wel het advies gekregen om ORS in te nemen omdat ik ook nog bv geef. nu maar hopen dat het vlug over is want ik voel me zwaar beroerd en duizelig. met de meiden gaat het goed, Janneke begint de tijgeren en trekt zich op haar knietjes...leuk om dat weer te zien....Daniëlle ligt sinds een dikke 2 weken in een groot bed en haar kamer is gedeeltelijk een meidenkamer geworden. de babykleurtjes zijn weg en hebben plaats gemaakt voor zelf uitgekozen roze...waar ze eerst een grote meid was in een klein bedje is ze nu weer een kleine meid in een groot bed. ze praat veel, duidelijk en hele zinnen achter elkaar. beide meiden zijn meiden om trots op te zijn.
andere updates komen een andere keer hihi
alle nieuwe mama, hartelijk gefeliciteerd en alle aanstaande mama succes met de bevalling...

groetjes Veronique

groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-06) en Janneke (8-8-8)

Van harte gecondoleerd met het verlies van jouw opa! Ondanks dat het een opa is en waarschijnlijk een mooie leeftijd, blijft het een verdrietige periode! Het raakt je persoonlijk en dat is altijd moeilijk!

Wat vervelend dat je je nu zo beroerd voelt! Hopelijk wordt het snel beter en kun je je dagelijkse leventje weer een beetje oppikken!

Wat goed dat jouw dochter haar kamertje zelf geschilderd heeft . Dat scheelt toch een hoop werk voor jezelf !!

En wat gaaf dat je jongste op 08-08-08 geboren is,  best uniek hoor!! Jammer dat je oudste niet op 06-06-06 geboren is, hahaha!!

Groetjes Fonske

P.s. mijn oudste is geboren op 06-06-04 en ik had het leuk gevonden als de jongste op 08-08-06 geboren zou worden. Ik was 17-08-06 uitgerekend, maar hij werd op 22 juli al gehaald!! Mijn vriendin haar oudste dochtertje  is ook geboren op 06-06-04 en de jongste op 03-03-06. Toch wel een beetje  speciaal, zulke data!!

Hai,

Nog gecondoleerd met het verlies van je opa. Niet leuk om je dierbaren te moeten missen, maar een lang ziektebed is hem wel gespaard gebleven.
En wat wordt die Janneke al een grote meid zeg! Leuke foto's!

Lisenka mv Tessa en Meike

Gecondoleerd met jullie verlies! Hopen dat jij ook weer snel gaat opknappen, maar wel lekker dat je een goeie hulp in huis hebt die zelfs al kan verven!

Mooie meiden hoor!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Terug
Bovenaan