opa is dod.....

A

Anoniem

Guest
onlangs kregen wij op vakantie het nare bericht dat opa (95 jaar) is overleden. Wij gingen dus vliegensvlug naar huis, naar oma (93 jaar) toe om haar te condoleren met dit enorme verlies, want ze waren nog altijd gek op elkaar.

Eenmaal bij oma vroegen we haar hoe opa is overleden. Oma vertelde dat ze de liefde aan het bedrijven waren toen opa werd getroffen door een hartaanval en ter plekke overleed. Ik vroeg nog aan oma of ze daar niet te oud voor waren waarop oma vertelde dat ze het alleen op zondagochtend deden op het ritme van de kerkklok, dus bij bim op en bij bom weer neer. (dat is dus een heel rustig ritme) Ineens begon oma te huilen en zei: "als die ijscokar niet voorbij was gekomen had opa nog gewoon geleefd"!

Ik schrok eerst wel van de titel van je bericht maar nu kan ik alleen maar zeggen

Ik schrok eerst ook, de titel is een beetje te erg.
Maar toen las ik het en hahahahahaha

Pfff, en ik dacht nog "sjee, die arme Marloes heeft van de weeromstuit een typefout in de titel gemaakt...

Maar ik moet toegeven, het is een leuk mopje

hoi hoi,

gecondoleerd,

ik weet zelf hoe moeilijk het is.
heb nu nog 1 opa en 5 oma's waarvan er met 2 ook niet goed gaat.
we proberen nu ook zo vaak mogelijk langstegaan.

groetjes saloua.

p.s. veel sterkte en zoek veel steun bij elkaar.

Pff ik wil niet lullig ofzo doen he, maar sommige mensen lezen echt Marloes hun bericht niet helemaal, of wel? Of ze zijn zo st*m dat ze de grap niet snappen :p

Hahahahahah ik schrok me rot eerst Marloes, maar heb erg moeten lachen!

Ha Ha marloes,

Inderdaad, de helft begrijpt het volgens mij niet helemaal goed)
Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Terug
Bovenaan