Opa overleden

Hoi Dames,

op 29 juni j.l. is de vader van mijn vriend geheel onverwachts aan een hartaanval (71jr) overleden. Wat een verdriet zeg! Vooral voor mijn vriend en zijn moeder. En nu heeft onze dochter nog maar 1 opa (mijn vader dus) maar die wordt dit jaar ook alweer 80, we hopen nog lang van hem te kunnen genieten.
Maar wat ik jullie wil meegeven: neem veel foto's van opa's en oma's (vooral als ze al wat ouder zijn) want dat is zo leuk voor later. Ik merkte nu dat ik (gelukkig) wel wat foto's had van mijn schoonouders met onze kleine meid, maar dat mijn ouders maar weinig met haar op de foto staan, terwijl mijn moeder nog wel oppas oma is voor 3 dagen in de week. Dus gelijk wat foto's gemaakt!

Nou ik wilde dit toch wel even kwijt, mijn verdriet een plekje geven.
Groetjes van Sonja.

Hoi,

gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Wat een gemis moet dat zijn.

Wij maken ook veel foto's van de grootouders met de kinderen. Mijn ouders zijn nog een stuk jonger Pa is 56, ma 52) maar je weet nooit wanneer ze ons ontvallen. Mijn schoonouders zijn elf jaar ouder en ook daarvan hebben we gelukkig veel foto's.

Ik blijf het trouwens wel een raar idee vinden dat onze ouders dood kunnen gaan. Toen 2.5 jaar geleden onze laatste grootouder overleed zei mijn moeder dat hun nu als volgende aan de beurt zijn maar daar wil ik gewoon nog niet bij stil staan want ze horen zo bij ons en ik kan me geen leven zonder hun voorstellen.

Groetjes van Marloes

Hoi sonja en vriend

Gecondoleerd met dit grote verlies!

Ook ik zeg het zelfde als marloes , kan er niet mee leven soms, dat het leven zo is zoals die is !

Maar ja... veel woorden heb ik er verder niet voor

Heel veel sterkte

Liefs anna

GECONDOLEERD

heel veel sterkte met dit verlies

en wil nog even mee geven dat ook al zijn de opa en oma's jonger je toch heel veel foto's moet maken hoor
Ryan zijn opa is 14 dagen geleden overleden op 59 jarige leeftijd ook erg jong dus

en heb helaas maar 2 foto's van hun samen

heel veel sterkte

groetjes moekje

Gecondoleerd! en heel veel sterkte de komende tijd!!!

Mijn schoonvader is vorig plots op 60 jarige leeftijd tijdens mijn zwangerschap overleden.
Op valentijnsdag..........
Het zou zijn eerste kleinkind worden, daar was hij ook helemaal trots op!
Dit is ook iets waar mijn man het moeilijk mee heeft, dat zijn vader nooit zijn zoontje heeft kunnen zien.

Hoi Meiden,

Gelukkig heb ik dit nog niet hoeven meemaken. Heeft niet heel veel gescheeld. Een jaar of 5 geleden heeft Henk zijn vader drie weken op de IC gelegen maar hij gaat nu weer heel goed.

Maaike heeft zelfs 3 opa's en 3 oma's. Henk zijn oma en mijn opa leven allebei nog. Mijn opa is al 93 en nog redelijk gezond hij woont nog opzichzelf.

Heb laatst nog wel tegen Henk gezegd dat ik geen foto van Maaike met mijn opa heb en daar gaan we snel verandering in brengen. Wel een foto met Henk zijn oma en Maaike.

Geweldig gezicht he.

Groetjes
Inge

Gecondoleerd, wat een verlies zeg en extra moeilijk als het zo onverwacht is. Mijn eigen ouders zijn ook al aardig op leeftijd 72 en 75. Dus ik probeer ook zoveel mogelijk van ze te genieten en inderdaad foto's te maken. Kan me niet voorstellen dat ze er niet meer zouden zijn. Mijn schoonouders zijn een stuk jonger (tegen de 60) zij wonen bij ons in de buurt (half uur rijden) en ze komen dan ook heel vaak, van hun met Marissa heb ik ook al een hoop foto's, ze genieten zo ontzettend van hun kleinkinderen. Maar we moeten die momenten inderdaad meer koesteren.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan