opbergzak voor in de douchecabine

Hallo,

Ooit heb ik bij iemand een soort van tas/zak gezien met zuignappen waarin het speelgoed voor onder de douche werd bewaard.
De tas hing dus aan zuignappen aan de douchewand vast.
Helaas kan ik nergens zo iets vinden en met de persoon waar ik het toen heb gezien heb ik door omstandigheden geen contact meer.
Wie weet waar zo iets te koop is? Nu slingeren de bootjes en de visjes steeds door de badkamer en die is helaas niet zo erg groot en daarom wil ik het graag op een makkelijke manier opruimen.

Groetjes 1976
 
Hoi 1976,

Die zakken die jij bedoelt staan volgens mij wel in het boek van de baby-walz.
Daar hebben ze een hele pagina met badspeeltjes en volgens mij ook een net met zuignappen. Succes.

Groetjes saskia
 
Bij Babywalz hebben ze ze idd ook. Ik heb er 1tje gekregen. Ik heb dezelfde later zien liggen bij de Toys'R'us zien liggen. Misschien dat ze ze bij een andere speelgoedzaak ook hebben.
 
Hoi hoi,

Vanochtend was ik bij de Prenatal; de douche-zakken zijn daar ook verkrijgbaar!
Kosten: €4,95 en dan is hij 30x40 cm met twee Eendjes als zuignappen. Het netje is knalgeel.

Groetjes,
Marieke
 
Dames!

Heel erg bedankt voor de tips! Bij alle winkels kom ik vaker, maar nog nooit zijn die netjes mij opgevallen! Stom hè?
Maar ik heb er eentje bij Prenatal gekocht vandaag, zonder eendjes weliswaar, maar met gifgroene kikkertjes!

Groetjes 1976
 
Terug
Bovenaan