opblaas ooievaar !!

Hallo allemaal,

Ik was al een tijdje op zoek naar een opblaasooievaar of iets dergelijks voor bij de deur neer te zetten als de kleine er strakjes is. Maar kon steeds niet slagen.

Toevallig kwam ik vandaag bij de Trekpleister en daar zag ik een leuke opblaasooievaar liggen. De ooievaar is ± 1.80 hoog en er zitten 2 opblaas borden bij 1x jongen en 1x meisje.

En hij was maar 10 euro, maak pret zou ik zeggen. Ik heb hem dus maar meteen gekocht.

Misschien ook een leuk idee voor jullie!!

groetjes Masja

Wat onwijs leuk en voordelig!!! Mijn zoon (11 jaar) wilde van het begin af aan zo graag zo'n ooievaar die door je raam heen vliegt! 't Kost wat, maar we hebben 'm toch maar gekocht!!! En voor de rest heb ik tegen manlief gezegd: "Jij bent verantwoordelijk voor de versiering e.d." Tja, ik kan niet álles zelf regelen hoor...
Wel gaaf zo'n grote opblaasooievaar! Jammer dat ik geen voortuin heb!
Zet je 'm wel goed vast? In november kan het flink stormen en het lijkt me doodeng als je op straat wandelt en er ineens een ooievaar van bijna 2 meter uit de lucht komt zeilen!!!

Groetjes, Stasha

Hoi allemaal,

Hier een forumhopper van het december-topic. Lees even stiekum met jullie mee.

Het mooie is dat deze ooievaar die nu bij de trekpleister te koop is, ook op verschillende site's kunt huren, met uitschieters die er € 20 voor de eerste week voor vragen en daarna € 10 per week.....

klik hier

Alleen al de eerste week kun je er 2 hebben staan!

Groetjes Noah

Hallo Masja!

Heel erg bedankt voor de tip!
Ben vandaag gelijk even naar de Trekpleister gegaan en heb er ook eentje op de kop weten te tikken. Moest er wel om vragen want bij dit filiaal hadden ze ze achter liggen.

Super, en geen geld zeg!

Gr. Daisy

Terug
Bovenaan