opdrukken

hoi hoi
mijn dochter van alweer 10 weken is al een week bezig zichelf op te drukken. dan gaat dat koppie omhoog en haar armen en zit ze inspannend te persen zeg maar. het lukt natuurlijk niet om te gaan zitten en daar wordt ze dan weer nijdig om. ik durf haar nog niet te stimuleren door haar armen vast te houden en haar dan omhoog te helpen . weten jullie waarom ze dit doet ? en wat ik kan doen voor haar        ?

hoi,hoi,

Evi is ook 10 weken en kan niet rustig tegen me aan liggen. Tilt haar hoofd op om rond te kijken. Ze is namelijk erg nieuwsgierig naar alles wat er om haar gebeurd. Ook als ze op mijn bovenbenen ligt wil ze omhoog, ik pak gewoon haar handje vast en ze trekt zich dan op. Leuk spelletje! ik denk dat ze hierdoor alleen maar sterker wordt en het niet veel kwaad kan. Goed voor de buikspieren!! hahahaha

groetjes Sonja

idd,spieren trainen.is goed voor de ontwikkeling.wel zielig soms als ze gefrustreerd raken als iets niet wil,maarja,zo moeten ze het leren.ik help boas ook altijd een handje als hij op mn schoot zit en zich alle kanten op wurmt.
groetjes kari

Terug
Bovenaan