Opeena niet meer misselijk bij deze zwangerschap.

A

Anoniem

Guest
Sinds week 6 ben ik misselijk geworden, en nu opeens voel ik me kip lekker!!
Ben niet misselijk, voel me niet moe, echt heel raar.
Is dit wel goed??
Straks is dit een voorteken van een miskraam zucht.
Ben zo bang nu, en ben nog maar 7 weken zwanger, dus kan die misselijkheid toch niet zomaar opeens over zijn??

Wie herkent dit ook??

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Joh, niet zo bang zijn hoor! Niet iedereen is 9 maanden misselijk!
Geniet ervan!
Ook als je een miskraam zou hebben zijn de hormonen niet 123 uit je lichaam hoor, dus dan zal je ook daarna nog best even misselijk blijven.

Heel begrijpelijk dat je onzeker bent, maar ik denk dat het nergens voor nodig is!

Geniet van je zwangerschap meid!
Liefs Nelleke

Lieve Sabina,

Probeer je niet te druk te maken joh, ga lekker genieten!!! Het is je zo gegund, er zijn meiden die de eerste 12 weken hardstikke beroerd zijn en met 12 weken en 1 dag zich weer helemaal op en top voelen.

Een miskraam komt (vaak) onverwachts en heeft dus (haast) geen voortekenen.

Bel bij twijfel altijd je VK, ook om gewoon even te praten/huilen/vragen/lachen enz... Daar zijn ze voor.

Ik hoop zo dat je zwangerschap lekker soepeltjes verloopt en dat je gauw kunt gaan genieten van dat moois wat daar in jouw buikje groeit!!!

Veel liefs happyM.

Niet teveel piekeren hoor!! Elke zwangerschap is anders, en hopelijk voor jou ben je nu gewoon van de misselijkheid af! Ik ben bij de eerste vanaf week 7 tot en met week 12 misselijk geweest en bij de tweede helemaal niet...........

Het is echt geen teken voor het ergste, dus probeer te genieten van het feit dat de misselijkheid weg is.

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan