Opeens alleen maar huilen en slapen

<p>Hoihoi,</p><p>Mijn dochter wordt volgende week 4 maanden en was altijd een hele makkelijke baby. Huilde bijna niet, altijd vrolijk. Alleen sinds een week is ze niet meer te genieten.. en ik weet niet hoe dit kan. Niets lijkt goed te zijn. Niet liggen, niet zitten, niet vast houden, niet in de box, niet op de speelmat. Ze wilt alleen in bed liggen en dan slaapt ze. Snachts slaapt ze 10-12 uur aan een stuk. Dan wordt ze wakker voor een voeding en na een uur wilt ze weer slapen. Ze is alleen tevreden als ze in bed ligt en ze slaapt echt erg veel. De rest van de dag huilt ze terwijl er niets aan de hand is...</p><p>Iemand enig idee waardoor dit kan komen?</p>

Ik heb sprongetjes nooit echt bij haar gemerkt omdat ze altijd vrij makkelijk was dus vind het lastig om te herkennen. Maar met zo veel reacties zal het denk ik idd wel een sprongetje zijn dan. ik vind het best heftig hoe ze nu is. Heb echt me handen eraan vol, niets is goed bij haar. Hoop dat dit snel over is haha ?

Haha jups! Klinkt als een sprong! En deze heeft hier toen 2 weken geduurd. Was echt niet grappig! ?
Dus: veel sterkte en succes! ?

Klinkt idd als een sprongetje, misschien heeft ze iets onder de leden of misschien een tandje dat eraan komt? Of allemaal tegelijk. Dat hadden wij laatst, oef..

Terug
Bovenaan