Opeens ga ik me minder goed voelen....

Hay meiden,

In het begin van de zwangerschap had ik bijna geen klachten en had ik dus ook echt niks te klagen....

Ik heb jullie verteld dat ik vorige week maandag opeens niet goed werd, dubbelzien, druk achter mijn ogen en in mijn hoofd etc.....dit duurde 10 minuten en ben de hele dag moe in mijn hoofd geweest...

Het wordt alleen maar erger nu..........de klachten nemen toe....

Gisteren heb ik de derde migraineaanval gehad in een paar weken tijd (is voor mij veel) en heb ik een aantal uur in bed gelegen en ben de hele avond "raar" in mijn hoofd geweest...

Vandaag nog steeds het "katergevoel" van de migraineaanval van gisteren waargenomen alleen nu is mijn evenwichtsoorgaan ineens in de war. Bij de kleinste bochten in de auto wordt ik misselijk en raar in mijn hoofd en nu, inmiddels een aantal uren uit de auto (was maar een ritje van 20 minuten) voel ik me nog steeds duizelig en vervelend.......een uur geleden trilde mijn handen gewoon......ook mijn consentratie is een stuk minder nu.....

Ik heb de verloskundige gebeld, belt me morgen terug >>>>>>> voicemail.

Liefs mij..............

Maak me hier echt een beetje zorgen over.....
 
je hebt toch niet de ziekte van meniere he??
evenwichtsproblemen en oorsuizen en misselijk enzz.
die ziekte heeft niks met de zwangerschap te maken,nou meid zou zeker na de verloskundige of dokter gaan ermee.
doe rustig aan!
liefs kim
 
Jeetje meid, wat vervelend!
Ik heb dit nog niet eerder gehoord, maar hopelijk is het iets wat er ook 'gewoon bij kan horen'....
Hopelijk weet je morgen meer, succes!!

xxx Kirsten
 
Hay meiden,

Gisterenavond Sylvia (vk) nog gesproken en heeft me geadviseerd om mijn huisarts te bellen vandaag. Dit vanmorgen gelijk gedaan en moet (vanwege vakantie van mijn eigen huisarts) om 14.20 uur bij een andere zijn......

Spannend even zeg............xxxxxxxxxxxxx me
 
Succes & hopelijk kunnen ze er wat van maken EN natuurlijk iets aan doen! Niks zo vervelend als naar de huisarts gaan en vervolgens niet geholpen kunnen worden...
We duimen!
 
Terug
Bovenaan