opeens gedaan!

Ik zat er eigenlijk al een tijdje tegenaan te hikken en stelde het toch iedere keer maar uit, maar vannacht heeft Mark voor het eerst alleen op zijn eigen kamer geslapen!!! Niet vooraf bedacht, maar gewoon gedaan! Ik heb wel een paar uur wakker gelegen omdat het zo raar was, maar we hebben een goede nacht gehad. Wel even wennen dat je nu je bed uit moet om speen terug te duwen, maar ook dat was te overzien...
weer een stapje gezet dus...
Elise

goede stap!wel even wennen he?boas heeft maar 2 nachtjes bij ons geslapen maar was overdag de hele dag beneden.nu met 10 weken heeft hij meer rust als hij in bed ligt dus gaat hij van half 11 tot ongeveer half 1 en van 2 tot ongeveer 4 uur naar bed en savonds om 7 uur/half 8 weer.hij is echt keiveel boven en ik mis hem dan echt.maar hij rust wel beter.en als mark straks door gaat slapen heb je zelf ook meer rust.
groetjes kari

ik ken het gevoel,
vorige week Lieke voor het eerst in haar eigen kamertje 's nachts.
Overdag sliep ze er al wel ,maar de stap om haar 's nachts niet meer op onze kamer te hebben was toch wel groot, maar ze draaide zelf op haar zij zodat ze tegen de bekleding van de wieg aan kwam te liggen en niet meer terug draaide.
Dit vond ik toch wel eng en daarom moest ze wel over naar het ledikant.
dus ik had een stok achter de deur, anders had ze nu nog in de wieg bij ons gelegen.
mijn man was er al veel eerder aan toe, dus die was wel blij met die stok.
maar ik moet zeggen het bevalt wel goed, ik slaap nu rustiger ( na een paar nachten pas) de eerste nacht was minder, maar het gaat nu echt beter en madam die slaapt gerust tot 08:00 en dan moet ik haar wakker maken voor de fles  dus ze vind het prima daar !
groetjes mamsie

Terug
Bovenaan