Opeens heel misselijk

Hallo,

Misschien ben ik een beetje een zeurkous, maar ik ben dit niet gewend. Dit is mijn vierde zwangerschap en hopelijk mijn derde kindje (eerste zwangerschap was al binnen 5 weken afgelopen).
Ik ben nóóit misselijk geweest tijdens de zwangerschappen. Nu ineens, met 6,5 weken afgelopen zaterdag werd ik wakker. Veel zweten en heel duizelig. Uiteindelijk gal gespuugd. Later wat gegeten en dat kwam er ook uit. Nog wat gerust en rest v.d. dag ging het goed.
Gisteren werd ik al om 5 uur wakker. Extreem duizelig en heb geen drinken of eten binnen kunnen houden. De hele dag niet. Ik heb in totaal wel minstens 10 keer gespuugd, waarvan het overgrote deel gal.
Ik ben naar huisarts geweest, maar daar werd ik ook niet veel wijzer: kon zijn dat er iets heerste kon zwangerschap zijn. Ik heb geen diarree.
De duizeligheid komt volgens mij door vermoeidheid en omdat ik 2,5 maanden geleden een flinke hersenschudding heb opgelopen. Sindsdien nog steeds wel eens duizelig, met name als ik naar bed ga of als ik moe ben.
Ik ben altijd in het eerste trimester behoorlijk moe, maar dit keer slaap ik niet vanaf 7 uur 's avonds.
Ik heb emfenanin (of iets dergelijks) gekregen tegen de misselijkheid. Dat hielp gisteravond wel.

Heeft er iemand nog tips, ervaringen met de misselijkheid en het medicijn.? Misschien is er al een discussie, maar ben te slap om dat allemaal na te gaan.

Alvast dank.

Tamar

Hoi Tamar.

VErvelend dan heb je geen lekker weekend gehad. Ik hoop dat het vandaag wat beter met je gaat. Ik heb met die medicijnen geen ervaring. Ik hoef niet over te geven maar heb wel de helft van de dag last van oprispingen en misselijkheid. Maar hoe vervelend ik het ook vind het mag van mij wel even blijven, anders wordt ik zo onzeker.
Maar als je geen vocht binnen kan houden en je hebt nog twee kleintjes om je heen lopen dan kan ik me voorstellen dat je wanhopig bent. Dus wees maar even minder fanatiek en zet ze voor een leuke dvd en doe  zo rustig mogelijk.