opeens helemaal niks

zoals eerder geschreven zondagnacht vanaf 3 uur zware nacht gehad met weeen, gisteren de hele dag mee rond gelopen. om een uur of 8 savonds kwamen ze om de 6 minuten, toch maar verlosk gebeld. zei ze tja het duurt bij jou altijd wel erg lang, kan wel langskomen maar dan ben je dadelijk teleurgesteld. bel maar als ze zo nog een uur doorgegaan. volgens mij was ik door die opmerking al zo teleurgesteld dat de weeen afnamen. mijn man heeft me naar bed gestuurd want ik was doodop en vandaag helemaal niks,. dus maar weer wachten wanner dan wel. balen hoor.. moets echte even mijn ei kwijt.

Dat is echt balen ja!! Dat de verloskundige niet even langs kwam!! Lijkt me op zich wel prettig om te weten waar je aantoe bent!! Misschien had ze je gelijk even kunnen strippen zodat het echt door zou zetten.

Ik hoop voor jou dat je niet elke keer van deze (valse) weeën gaat krijgen maar dat het toch echt een keer gaat doorzetten!! Lijkt me inderdaad erg vermoeiend allemaal!

Groetjes Anne

Ja... die voorweeën kunnen best al wel heftig zijn! Maar het heeft geen effect als het niet regelmatig is en om de 5 minuten. Ik heb het bij mijn eerste vanaf week 37 echt een paar keer gehad. Dan denk je dat het misschien wel begint en dan zet het niet door. Dan baal je goed. Aan de andere kant had ik mij goed ingelezen en wist dat dit regelmatig voor kwam. Zo stelde ik me er wel op in. Geen regelmaat... geen hoop!

Toen het rond de 40 weken ineens wel doorzette heb ik de eerste uren dus ook echt niet gebeld. bang als ik was dat het weer over zou gaan. Toen ik merkte dat deze weeën toch echt wel pijnlijker werden en steeds vaker kwamen, hebben we gebeld. Ik had toen na 3 uur regelmatige weeën ook 3 cm...

Hopelijk zet het nu snel door!

Tis niet helemaal waar dat ze niets doen, ze dragen volgens mijn vk namelijk wel bij aan het verweken van de baarmoedermond.
Als die goed verweekt is, ontsluit je sneller.

Heb dus goede moed, ondanks dat het geen ontsluiting geeft hebben ze wel zin, dat scheelt beetje vind ik zelf om ze te hebben, dan heb je het idee dat je niet helemaal nutteloos pijn in je buikt hebt.

Sterkte ermee en dat je snel mag bevallen,

Liefs Marina

he bah zeg!
@dromertje..als ze om de 6 minuten komen is het wel regelmatig toch? Kunnen ze ook zeker wat doen hoor!
Vind het helemaal niet raar dat je dan belt en wel dat de verloskundige niet even langskomt om te kijken!

Ik wacht ook gewoon weer na een hele ochtend weeën. Nu is het ook af en toe een wee, maar niet meer zo vaak als vanochtend!

Terug
Bovenaan