Opeens huilen

hoi hoi..

Ik ben nieuw hier.. dus zal me even voorstellen ben chantal en ben 22 jr. ben sinds 2 jan 05 een hele trotse moeder van mijn mooie meisje demi.. Ze is egt het ideale kindje.. ik weet iedereen vind dat van zn eigen kindje, maar zij is altijd tevreden en blij.. altijd lachen en noooooit huilen. Sinds kort lijkt het wel of ze af en toe opeens schrikt.. Egt helemaal over der toeren is ze dan.. egt snikken en zo. ik wist niet wat me over kwam de 1ste x. ze doet t ook als iemand wat tegen der zegt.. weet iemand wat dit is.. zal t schrikken zijn...????

groetjes chantal
 
Hoi Chantal

Mijn zoontje Raff heeft dat ook weleens...totale paniek! Even troosten was bij Raff vaak voldoende. De laatste tijd wanneer Raff schrikt kijkt hij vlug naar mij en wanneer ik lach en aangeef dat er niets aan de hand is is het ook goed.
Ik denk dat ze gewoon moeten wennen aan alle nieuwe dingen, geluiden, kleuren etc.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Liefs Clau en Raff (5mnd)
 
hoi mn zoontje had dat laats ook maar je baby groeit door en opeens besefen ze zich dat ze meer zien nou dat is schrikken misschien een tip voor kijk of je aan het boek kunt komen oei ik groei staat heel veel info over de ontwikkeling van je kindje in s6 groetjes nicole
 
Terug
Bovenaan