<p>Hoi dames. Ik lees al maanden mee op het forum maar moet nu zelf ook even mijn verhaal kwijt.</p><p>Wij zijn vorig jaar september begonnen voor een tweede kindje. Tot ons geluk was het snel raak, helaas eindigde dit in december met een MA bij 12weken. Heb met medicatie de miskraam opgewekt en deze is toen in z'n geheel eruit gekomen. </p><p>Sindsdien is mijn cyclus 33-28-29. Ik dacht deze maand laat ik beginnen met ovulatietesten om mijn kansen te vergroten. Ben begonnen op dag 10 en heb geen piek gevonden tot ik opeens vandaag (dag 19) ongesteld ben geworden. Heb tot gister nog ovutesten gebruikt. </p><p>Ik was voor de miskraam altijd netjes rond de 28-29 dagen en dacht dat mijn lijf zich goed had herstelde daarna. </p><p>Nu maak ik me zo druk dat ik geen eisprong heb kunnen vinden deze maand en veel te vroeg mijn menstruatie is gekomen. Heb trouwens sinds de miskraam pijnlijke borsten en steken in mijn lies de gehele tijd. </p><p> </p><p>Iemand ervaring of tips? Ik ga denk ik maandag maar de ha bellen word hier zo onzeker van!</p>