Opeens meer voeding willen avond & nacht!

Moeders!!

Sinds een paar dagen vraagt onze dochter van 12 weken vaker en sneller om een voeding (fv) in de avond en nacht…
Voorheen om 19u de avondfles en naar bed en dan laatste fles rond 23-23.30 (soms moesten we haar hiervoor wakker maken). Maar sinds een paar dagen kwam ze steeds eerder; 22.30, dag later 22u, en gisteren om 21.15 al! En dan vervolgens om de 2,5/3u weer.
We snappen er niks van.
Kunnen dit regeldagen zijn? Duren die zo lang? We proberen overdag al meer te geven maar alsnog komt ze dan avond en nacht vaker en sneller. Of zal dit even de tijd nodig hebben, om een nieuw ritme te krijgen?

Heeft iemand tips of herkent iemand dit?
Hoor het graag eventjes :)
Dank jullie wel! X
 
12 weken is erg klein. Het is normaal dat ritmes ineens weer veranderen.  Lekker je baby volgen. Lekker loslaten. 
 
Heey :) 
dit is waarschijnlijk een groeispeurt dan vragen ze meer voeding en is dat voor hun zelf ook best lastig mijn zoontje had dit ook.
ik heb ook een app geïnstalleerd die heet Oei ik groei! Kost wel 4,99 maar is echt de moeite waard zo zie je ook als ze ouders zijn wanneer ze sprongetjes hebben want zo kunnen ze ook meer voeding nodig hebben of juist minder
mijn zoontje is inmiddels 8 maanden, het is even pittig af en toe en zeker als je dacht eindelijk het gaat even redelijk en dan hebben ze weer meer voeding nodig.
 
ik heb trouwens gewoon ook eigelijk altijd alles opgezocht op internet ?
niet dat altijd alles daar van waar is maar het werkt wel
 
dikke knuffel & succes ! ❤️
 
Klinkt als een groeispurt. Mijn zoontje van anderhalf heeft dit nog steeds af en toe. Hij zit ondertussen in maat 92, dus groeit ook wel echt hard. 
 
Terug
Bovenaan