Opeens niet meer misselijk

Sinds een week was de misselijkheid bij mij toegeslagen. De hele dag voelde ik mij beroerd. Sinds gisteravond is de misselijkheid alleen totaal verdwenen! Hierdoor maak ik me juist weer zorgen. Wie heeft hier ook ervaring mee? Ben nu bijna 8 wek.

mm ik heb het ook met vlagen volgens mij hoef je niet persee altijd misselijk te zijn.Heb ik bij me vorige zwangerschap ook niet gehad in het begin ,dat begon pas rond 28 weken dus dat is veel later!
Ik heb de enne dag meer kwaaltjes dan de andere.Wel heb ik elke avond giga pijn in me borsten..harde schrijven en bobbels zeg maar

xx nice

Hi Madelief,
Dat heb ik ook gehad. Ben nu 9 weken en vorige week had ik ook een paar dagen dat ik niet meer misselijk was. Vandaag weer wel heel de dag een beetje misselijk met vlagen. Net heb ik even mijn andijviestampot aan de wc gegeven. Blehhhh dus het komt ook gewoon weer keihard terug.
Nu maar weer lekker aan de ijskoude sapjes.
En wat mamanice al zegt, zeer pijnlijke borsten. Hahaha ik lijk die vrouw wel van laatst op tv met die borsten van 25 kilo hahahahahahaha
XX

erg he en in de avond heb ik er nog meer pijn aan.Om nog maar niet te spreken over de nachten..pfff plassen en borstpijn maar alles voor een goed doel toch?
xx

Ik had rond de 4 a 5 weken steeds vlagen van misselijkheid, daarna is het sterk afgenomen. Soms ook dagen achtereen niet misselijk. Sinds een paar dagen (ben nu 8 weken) is het 10x zo hard teruggekomen. Heb gelukkig wel nog alles binnen kunnen houden al gaat het me vanavond voor het eerst echt heel moeilijk af! Alles ruikt nu ook veel sterker. Als de kat rond etenstijd haar natte voer krijgt ga ik al zowat door de lucht over m'n nek, dan eet ze in de hal en gaat de woonkamerdeur dicht en kom er ook niet eerder uit dan nodig is of de stank weg is! Vanavond had ik zo'n honger dat ik nog maar een 2e bord erin heb gegooid, daar kreeg ik dus meteen al spijt van. Heb niet het gevoel dat m'n eten zakt en echt de hele avond al heel misselijk dus, ben benieuwd hoe ik de nacht door zal komen.

Hier wisselt het ook af, heb je een dag nergens last van... de volgende sta je op en denk je ojaaaaaaa bah...

En het vol zijn gevoel, dat breekt ook zo op..... maar de kleine blijkt al heel hoog te liggen... en dat geeft dus bij mij problemen (en dan is ie nog maar zo klein hahahaa)

Terug
Bovenaan