Opeens twijfels en angsten

Hoi allemaal,

Moet het even kwijt hoor.. het gaat prima verder met me en zo ver ik weet met de kleine ook. Morgen weer naar de VK dus ben benieuwd..

Maar sinds kort heb ik zoveel enge scenarios in mijn hoofd.. je leest van die nare verhalen waardoor ik best wel van slag raak.
Tot nu toe gaat alles goed met mij maar stel dat het opeens omslaat.. dat je weken in het ziekenhuis moet liggen, dat er iets is met de kleine, of dat hij ziek/ongezond bllijkt te zijn.. etcc..

Vind het zo vervelend.. maar het komt opeens in me op. Stel je voor dat !? pff vind het zo eng.. het is allemaal niet zo vanzelf sprekend.. er kan nog zoveel mis gaan !

Deze zwangerschap was voor ons ongepland en ik wilde nooit zo heel graag kinderen, dus het was echt een verrassing.. maar mijn moedergevoel is toch wel heel erg aangewakkerd.. vanaf de 10de week werd het al anders, maar de laatste weken wordt het steeds meer.. erge nesteldrang enzo..
en nu dus ook die angsten..

Hebben jullie tips om hier mee om te gaan !? En hebben jullie dit ook !?

Ben benieuwd :) Waar ik trouwens ook een beetje bang voor ben opeens.. is dat ik volgende week lekker 2 weekjes met vakantie ga naar Zwitserland. We gaan met de auto dus dat is best een lange zit. ben zo bang dat het onderweg mis gaan en dat we naar het ziekenhuis moeten.. pfff geen rustig idee om zo op vakantie te gaan.

Ben benieuwd hoe jullie gevoelens zijn en of jullie het ook zo ervaren.

Liefs !

Joh, laat het los....
Ik weet zeker dat mocht er toch iets gebeuren, dat het zich heel snel en vanzelf zal oplossen...
jij ben niet zoals de anderen, dat mag je niet vergeten hoor....
Het is een heerlijk vooruitzicht om lekker even 2 weken naar Zwitserland te gaan. Zalig, frisse neus opdoen.... Ik had ook graag willen gaan, en zelfs nu durf ik nog op de skies te staan, maar dat vind niemand om me heen een goed idee, pffff, hahaha.
En je mag ook niet vergeten, dat overal ter wereld er kinderen worden geboren, dus ook in Zwitserland. ze weten echt wel wat te doen...
Angsten heb ik ook wel een beetje hoor. Ik voel Ukkie nog steeds niet na 24.5 week en ik word vrijdag op suiker getest... dat vind ik eng.
zolang je Ukkie voelt is alles oke, lijkt mij....
Geniet van je tijd die je nu nog samen hebt.

Hoihoi,

Inderdaad, geniet er lekker van!! Lijkt me heerlijk er even op uit!
Daarnaast probeer het gewoon los te laten en te genieten, snap je wel hoor, heb af en toe ook van die momenten maar ben daarnaast ook wel weer erg nuchter wat betreft die enge verhalen. Ik kan ze gewoon lezen en dan denken...tsja, bij de een gaat het zo, bij de ander juist weer niet. Gewoon positief proberen te blijven en daar kun je nu het beste mee beginnen door van je heerlijke vakantie te genieten!!

@mama-to-be: Heb vorige week ook zo'n suikertest moeten doen voor de zwangerschapsdiabetes, suikerziekte zit in de familie:S Ze zeiden dat je de uitslag via de VK krijgt, moet ik volgende week pas naartoe. Lijkt me toch dat wanneer het serieus is, dat ze je meteen inlichten? Balen dat je de kleine nog niet hebt gevoeld, komt nog wel ;-)

Liefs, Samantha

probeer er zeker van te genieten hoe moeilijk het ook is. ik herken het, heb het ook. ben ook dan bang voor ongelukken en die gekkig heid. het beste is om er nuchter tegen aan te kijken maar das voor een ander altijd makkelijk gezegd. succes ermee.. hou je hoofd koel..
@ mamatobe: suiker testen valt wel mee hoor je voelt weing van het prikje. heb zelf al 3 dagcurves gehad laaste weken. waar ik zelf bij moet prikken. tis wel even spannend maar gelukkig is het bij mij laag. tenminste zo laag dat het geen suiker is (5,4 enz.) maar moet het wel in de gaten houden.bij mij is het ivm grote babies.

Terug
Bovenaan