opeens veel ontlasting

altijd als ik hier lees:ik heb dit en dat,is dit een voorteken van de bevalling,denk ik:meid,maak je niet gek,wacht rustig af.en nou heb ik t zelf
ik had in week 32 al weeen en ontsluiting(1 cm) en ben dus ook niet verbaasd als ons kleintje voor de uitgerekende datum komt.
nou had ik al maandenlang last van opstipatie.moeilijke ontlasting,3 dagen niet en daarna beetje voor beetje en keihard.echt irritant.maar de laatste 2 dagen gaat ie opeens erg vlot zeg maar en gisteren zelfs bijna diaree-achtig.hier was laatst een topic over,of dit een voorteken kon zijn,maar ik heb de antwoorden niet echt onthouden.dus bij deze vraag ik t nog een keer.ik was net bij de vk ook 1,5 kilo lichter dan vorige week.daar was ookal een topic over of dat een teken kon zijn.nou word ik wel heel benieuwd.
van mij mag ie,vanaf morgen(dan ben ik 37 wk).dan mag ik lekker thuis blijven.ik heb echt zin om voor mn hummeltje te zorgen.ik verveel me stierlijk.
ik ben benieuwd naar de reacties en ga nog ff verder zoeken naar die vorige topic.
groetjes kari
morgen 37 wk

Bij mijn eerste bevalling had ik ook vlak voordat het begon last van plotselinge diarree en buikpijn. Vrij snel daarna voelde ik de vliezen breken en toen begon het allemaal...
Succes, afwachten maar. Yoeke

Hoi
Twee keer begon het bij mij met weeen, en twee keer ook met diarree.
Wel lekker dat je lichaam vast plaats maakt, en alles leeg maakt.
Ik moest ook overgeven erbij, terwijl dat eerder in het begin van de zwangerschap voorkomt, maar dan heb ik er nooit last van!!
Achja, wat eruit is..komt in ieder geval; niet bij de bevalling..ja toch?
Groet en succes, R

Terug
Bovenaan