opeens veel slapen

Evy sliep de laatste drie maanden nog maar driekwartier overdag. Sinds afgelopen week slaap ze zeker 3 uurtjes overdag.
Herkent iemand dit? Zal ze een groeispurt krijgen of ondergaan?

Niet dat ik het erg vind want ik kan dan ook lekker rusten, wat ik van de vk nu veel moet doen.

Ja dat had Noa ook!
En volgens mij waren er ook ander topics, bij wie dit gebeurde...het zal idd een groeispurt zijn.

Hier is ze nu weer terug van 3 uur naar 1,5 - 2uur slaap smiddags.

Ik vond het ook wel ff lekker haha

Jochem slaapt ook meer dan anders......
Hij is dikwijls om half 9 - 9 uur al kei moe en dan gaat tie erin voor ongeveer 1,5 uur en 's middags gaat tie ook weer en dan 2 uur!
Tijdje terug was het gewoon 's middags en dan gemiddeld 3 uur dus nu niet veel meer maar anders verdeeld hij is anders echt niet te genieten......
Maarja ze doen ook weer zoveel meer dan eerst.
Sommige lopen al, jochem kruipt zich suf en probeerd overal te gaan staan, kletst de oren van mijn kop.......
Dus ja die energie moet ergens vandaan komen toch......

En ik vind het wel fijn moet ik zeggen haha

hier is het nu zelfs 5 uur overdag! echt niet normaal meer maar aan de andere kant probeert ze nu midden in de kamer zonder iets vast te hebben te gaan staan en loopt ze hele kamer door. en ook hier is de mowgli pas gevonden haha

@kellycamping. Hoe doet ze het dan 's nachts? Slaapt ze gewoon door? Evy gelukkig wel want ik was bang dat het doorslapen voorbij zou zijn.

ja ze slaapt gewoon door meestal. vanacht dan niet maar toen had ze zo'n dorst en heeft ze hele fles melk gedronken en heb ik haar vanmorgen 10 uur wakker gemaakt.

Terug
Bovenaan