<p>Hoi allemaal,</p><p>mijn zoontje wordt volgende maand 2 jaar. Het is nooit een hele goeie slaper geweest maar sinds een paar maanden slaapt hij toch wel de meeste nachten door.</p><p>nu sinds een paar weken begint hij vanaf 5 uur te huilen, soms jammeren, soms echt harder huilen. Hij lijkt nog niet uitgeslapen maar als ik naar hem toe ga is hij echt niet van plan verder te slapen en roept hij dat hij naar beneden wil. <br />vroeger hielp het nog wel eens om een slokje water te geven en sliep hij daarna door. Dit werkt nu niet meer.<br />soms valt hij weer in slaap na heel eventjes huilen. Als ik naar hem toe ga om te zeggen dat hij lekker moet slapen en weer weg ga raakt hij echt helemaal overstuur en gaat hij echt niet meer slapen.</p><p>We zitten nu dus vaak al om 5.15 beneden en dan duurt de ochtend heeeeel lang en hij is zelf ook vaak chagrijniger daardoor.</p><p>Herkennen sommige dit? Zal dit een fase zijn? ? en anders zijn tips ook welkom!</p><p>hij slaapt trouwens overdag 2 uurtjes en gaat tussen 19.15 en 19.30 naar bed.</p><p>bedankt alvast! </p><p> </p>