opeens vroeg wakker

hallo..
mijn zoontje van 19 weken slaapt al vanaf 9 weken door. en de laatste maand zelfs van 20.00 tot 7.00.
om 20.00 krijgt hij ook de laatste voeding( bv)
nu wordt hij sinds 1 week opeens om 5.00/6.00 wakker en heeft dan heel erg honger. en vannacht zelfs om 3.00. ! gelukkig is hij dan niet klaar wakker, en slaapt tijdens het drinken gewoon door, en kan ik hem weer in zijn bedje leggen.

ik ben bang dat mijn bv misschien niet genoeg meer is opeens voor de hele nacht , of zou hij een groeispurt kunen hebben dat hij wat meer eten nodig heeft?????

nou ja, 1 troost, overdag slaapt hij nu wel meer haha.. moet wat inhalen.
 
Hoi,

Mijn zoontje sliep vanaf 8 weken door. Maar ooit heb je weleens dat ze 's nachts ineens komen. Ze komen dan 2 of 3 nachten ineens voor een voeding en daarna is het weer over. Ik kan het ook niet verklaren.
 
hi mimmie, bedankt voor je reactie, ik werd al en betje bang dat het afgelopen was met mijn nachtrust..
nou, hij ligt nu alweer een half uur te slapen, we zullen zien wanneer hij komt..
 
Is hij misshcien aan het regelen of word jij ongesteld. Dat zijn dingen dat hij meer voeding nodig heeft. En die voeding moet meer worden en dat kan door meer te drinken. Dus zal hij vaker komen.

In de nacht schijnt de productie meer of beter te zijn of beter te regelen. Vandaar dat hij misschien wat vaker komt.

Succes
 
volgens mij word ik nog niet ongesteld, omdat ik nog bv geef blijft het lekker lang uit.

en dat het s'nachts beter is en meer is zoals jij zegt klopt denk ik wel. mijn borsten voelen s'nachts veel voller aan. hmmm.. misschien dat hij daarom s'nachts komt.
ik heb ook het oei ik groei boek erop nagelezen en rond de 19 weken hebben ze idd een sprongetje, als t goed is houd het na een weekje weer op....
 
Omdat je bv geeft wil niet zeggen dat het niet al komt.
Bij de eerste was ik 6 wk na de bevalling weer ongesteld en bij de tweede 5 wk later weer. De oudste ruim 2 jaar bv en de jongste krijgt nog die is ruim 1.

Succes hoop dat als het sprongetje voorbij is hij weer lekker slaapt en jullie ook.

groetjes
 
oh ? ik dacht dat het uitbleef omdat ik bv geef. dat is mij ook verteld. wel vreemd dan dat ik het nog niet ben... nou ja ik vind het wel lekker, ....

wel snel dat jij het alweer was, was wel weer ff wennen zeker hahaha..
groetjes.
 
Terug
Bovenaan