opeens wel heel stil 2

A

Anoniem

Guest
Ik was op zoek naar het vorige topic dan kon ik deze erbij plaatsen,maar ik ben hem kwijt.
We waren naar de markt geweest en daar fruit gekocht.Thuis had Joyce wat druiven gekregen en daarna had ik de bak op tafel laten staan.De eettafel welteverstaan daar kan Joyce normaal niet bij,maar........

als je iets heel graag wilt dan kun je er best wel bij.
Tussen de middag heeft ze haar broodje niet opgegeten,raar he?
Ach het was in ieder geval gezond snoepen.

Groetjes Jessica

HAHA wat een heerlijke foto.. En ook gewoon niet naar je kijken terwijl je foto's aan het maken ben... haha ff alleen met de druiven!!!
DIt vind ik echt zulke leuke foto's...

Ik was Jennifer gisteren ook ff kwijt... zat ze in de gang in de autostoel (had ik ff uit de auto gehaald) met haar popje.. ze heeft er wel 5 min. in gezeten of zo..haha..
stom, geen foto gemaakt....

gr. Ilone

Wat een doerakkie!! Leuke kleertjes heeft ze aan op de foto!! Enig!!

Hoi,

Maaike heeft laatst ook zo iets uigehaald. Ze zat op het KDV te eten in haar stoeltje en zat dicht bij de vensterbank. Op de vensterbank lag een open zakje met pepernoten en op een gegeven moment vond de leidster haar wel erg stil. En ja hoor mevrouw zat heerlijk te peuzelen van de pepernoten.
Ze waren erg geschrokken en hebben zich wel tien keer verontschuldigd maar goed kan gebeuren ook thuis denk ik dan maar.
Normaal eet ze haar avondeten daar altijd met veel smaak op maar die dag wilde ze natuurlijk niet eten.

Groetjes
Inge

Hahahah wat een boeven zijn het toch ook he!!
En idd een SUPER leuk rokje heeft ze aan!!

X Saskia

Wat een schetige foto zeg.
Ja, leuk he, als ze helemaal op kunnen gaan in iets.
Gisteren had Sven met mij de post opengemaakt (kerstkaartjes kijken) en daarna mocht hij even met een envelop spelen. Nou, meneertje was dus ook heel stil. Zat ie  aandachtig te scheuren en de stukjes vervolgens lekker op te eten. De snippers hingen aan zijn kin! haha. Toen heeft mama toch maar even ingegrepen....

Groetjes,
Maike

Leuk he! Ze weten nu al dondersgoed wat lekker is! Feline had vorige week een doosje rozijnen te pakken...

groetjes Maris

Wat een heerlijke foto!! Echt zo super schattig als ze dat soort dingen doen. Als Marissa te stil is gaan we nu ook kijken wat ze doet want meestal is ze dan wel iets aan het doen wat niet mag.
Van de week kwam ze trouwens opeens met een schroevendraaier voorbij wandelen, ze keek echt zo van kijk eens wat een kei leuk iets ik heb gevonden. Toen schaamde ik me wel even maar gelukkig is het goed afgelopen.

Terug
Bovenaan