Opeens zwanger

Hoi..

Nouja opeens zwanger niet..
Maar ik had de hoop laten varen. 1. 5 jaar geleden een miskraam en toen niks meer.
Per 1 december begin ik aan mijn nieuwe baan met 2 maanden proeftijd en vanmorgen...ik denk jemig mijn broek wil niet dicht. Datt is heel vreemd want ik kan een salto maken in een tl buis hahaha

Toen fietste ik naar de supermarkt en langs kruidvat. Opeens dacht ik zal het. Dus ik een test gekocht.

Ik heb over 2 dagen mijn NOD en het was al 12 uur maarja ik denk waarom niet..

En jahoor 2 knal strepen.

Ik ga het straks als mijn vriend thuis is vertellen en ja fat nieuwe werk...als ze mij daarom weg sturen is het een bedrijf waar ik niet wil werken Maar we gaan het zien.

Gefeliciteerd! 
Je hoeft op je werk pas uiterlijk 7 weken vóór je uitgerekende datum te melden dat je zwanger bent? Dus als je je zorgen maakt over die proefperiode zou ik gewoon niks zeggen. Tijd zat om t daarna te delen.

Dank jewel.
Ja dat weet ik maar ik gok zo dat ik met 12 weken helemaal geen broek meer pas hahaha en buiten dat verwacht ik van een werkgever dat die eerlijk is dus moet ik dat zelf ook zijn.
Eerst straks maar eens even aan de papa in spe melden hahaha...dat vind ik al spannend zat

Dank jewel.
Ja dat weet ik maar ik gok zo dat ik met 12 weken helemaal geen broek meer pas hahaha en buiten dat verwacht ik van een werkgever dat die eerlijk is dus moet ik dat zelf ook zijn.
Eerst straks maar eens even aan de papa in spe melden hahaha...dat vind ik al spannend zat

Gefeliciteerd. En een mooie tijd breekt aan. Geniet hiervan. 
Openheid en eerlijkheid zijn belangrijke factoren. Met ruim 25 wk zwangerschap ben ik gestart bij mijn wg. We zijn open en eerlijk geweest vanaf onze eerste mail. Ben nu met verlof en ben vast aangesteld.
Behandel de ander ook zoals je zelf ook behandelt wenst te worden. Je zult gelukkiger zijn als je open kunt zijn en niets hoeft te verbergen.
Je draagt een kindje en dat is heel mooi en niet iedereen zomaar even makkelijk gegund.
Precies wat jezelf aangeeft, wil je werken voor iemand als ze je niet accepteren om wie jij bent? Heel veel succes met alles wat je gaat doen en vooral genieten en eerlijk zijn. Ik hoop dat je partner er ook van kan gaan genieten ?

Terug
Bovenaan