operatie....bah...

Hallo allemaal!

Billy wordt vrijdag 2jaar. Nu was bij zijn geboorte al 1 balletje niet ingedaald. Echo gemaakt en het is er wel maar zweeft rond, zou vanzelf wel op z'n plaats komen:
niet dus..... Nu moeten we een afspraak maken met de kinderchirurg.
Ik vind t zoooooooo zielig....
Ik raak ook helemaal in de stress van het woord operatie alleen al. Na m'n 3de keizersnede 3sept. bleek ik de avond inwendige bloedingen te hebben (met totale hysterectomie als gevolg) wat bij elke ingreep (en bevalling) kan gebeuren.
Een week erna werd m'n beebje geopereerd (stoma) en als hij 5 a 6 mnd is weer (stukje darm wordt dan weggehaald).
En nu Billy...
Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes,Priscilla

Hoihoi!

Ik heb er geen ervaring mee, maar vind het wel erg rot voor jullie! Bah, bah, bah!

Hou ons op de hoogte en kom gerust hier even spuien als je je verhaal kwijt wilt!

Sterkte meid!

Jacoline.

Hoi,

Nou, ik heb er (nog) geen ervaring mee. Wij kregen zojuist telefoon van het ziekenhuis dat ze Steyn volgende week vrijdag gaan opereren. Hij kijkt om en om scheel en nu gaan ze zijn oogjes recht zetten. Dat zou eerst vorige maand gebeuren, maar dat was uitgesteld wegens aparatuur dat niet in orde was. Maar nu komt het toch wel erg dichtbij. Steyn wordt 25 dec. 2 jaar. Ik baal als een stekker maar als we het nu niet laten doen, wordt het wéér opgeschoven. En dat schiet ook niet op. Dus mijn vraag aan jou is... is Billy al geholpen en zo ja... hoe is het gegaan? Ik heb ook echt geen idee wat ik   kan verwachten. Al stelt de arts ons wel gerust dat het een eenvoudige ingreep is, en dat hij mee naar huis mag als hij niet te ziek wordt van de narcose. Maar toch... het liefst zou je zelf onder het mes gaan om het je kind te ontnemen he.

Grts. Mirelle

Hoi Mirelle

Wat vervelend voor jullie... Nee, Billy is nog niet geholpen. We zijn geweest, hij is ff onderzocht en de chirurg legde uit dat operatie nodig is om te zien of t niet ingedaalde balletje nog goed is, zoja wordt ie op z'n plek gezet. Zonee (bijvb. niet gegroeid) dan wordt ie weggehaald omdat ie de andere dan ook slecht kan maken of op veel latere leeftijd een kwaadaardige gezwel kan worden. In januari komen we terug voor een afspraak voor de ingreep. Min. 4 dagen ziekenhuis...
Mijn ukkie Domenikos (nu 3mnd.) was 1 week bij z'n 1ste operatie, ik vond t een heel naar idee. Gelukkig duurde t 'maar' een uur en na de operatie was ie netals ervoor, rustig, hartslag, bloeddruk. Dat stelde me gerust. Billy kan al een beetje praten en heel veel duidelijk maken. Ik denk dat dat stukken moeilijker gaat worden en zie er erg tegenop... Maar t moet wel. Domenikos wordt ongeveer in feb. geholpen.
Ik wens jullie veel sterkte volgende week. Bekijk t positief: met z'n verjaardag (en kerst!) is alles lekker achter de rug!
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan