operatie en zwanger raken?

Hoi allemaal

Hier een vraagje van mij, wij zijn bezig om zwanger te worden maar nu moet ik eind maart geopereerd worden aan mijn knie. Kan dat dan wel, hoe zit het met de narcose?
Wie heeft hier ervaring mee?

veel liefs Wies

Hoi allemaal

Hier een vraagje van mij, wij zijn bezig om zwanger te worden maar nu moet ik eind maart geopereerd worden aan mijn knie. Kan dat dan wel, hoe zit het met de narcose?
Wie heeft hier ervaring mee?

veel liefs Wies

Als je zwanger bent op het moment van de operatie moet je dat aangeven. Ik neem aan dat dan de operatie uitgesteld moet worden.

hoi Wies,

bekend verhaal!!! Mijn vriendin is momenteel zwanger en moest tijdens haar zwangerschap ook een operatie ondergaan. Zij heeft nadrukkelijk gevraagd of dit evt. gevolgen kon hebben voor de baby. De arts bevestigde dit en nu heeft zij de operatie uitgesteld tot na de bevalling. Bij haar was dit gelukkig mogelijk.

Ik zou zo zeggen: overleg met de behandeld arts en vraag dit echt nadrukkelijk. Een narcose is natuurlijk niet niets!!!

Groetjes mamabinck.

Als de operatie belangrijk voor je is, zou ik nu aan veilige sex gaan doen tot na de operatie. Maart is over ander halve maand, dus zou je over een maand of 2/3 er weer voor kunnen gaan!

Hallo,
Zal me eerst even kort voorstellen want ik lees hier vooral mee. Zenna 30 mama van 2 pracht meiden en aan het werk voor nummer 3.
Mijn ervaring met operaties tijdens de zwangerschap zijn zeer positief. Tijdens beide zwangerschappen werd ik geopereerd omdat het niet anders kon. Telkens heeft de dokter aangepaste verdoving gebruikt. Mijn meisjes zijn nu 1 en 3,5 jaar en alles is meer dan ok. Ik heb wel voor de operatie een bloedtest laten doen, zelfs voor ik overtijd was. Zo hebben ze mij bij ons eerste wonder net voor ik ging slapen, verteld dat ze in mijn buikje zat. Mijn ervaringen zijn dus best positief. Maar ik zou het wel met de arts bespreken.
Succes Zenna

Terug
Bovenaan