operatie ondergaan

hoi mede mama`s ;-)
maandag moet ik een zware operatie aan mijn hand ondergaan..omdat ik zwanger ben kunnen ze geen algehele narcose geven, maar gaan ze een blokkering zetten van mijn gehele arm.. maar als ze daar te laag bij prikken kun je weer een klaplong krijgen.
als de blokkade niet werkt geven ze alsnog een volle narcose.. ik ben dus best wel heel erg bang voor de operatie en de gevolgen voor me kindje..
ik heb wel geregeld dat ik na de operatie gelijk een echo krijg om te zien hoe het met de baby gaat.
maar toch ben ik benieuwd of iemand hier al ervaring mee heeft of iemand kent die geopereerd is tijdens hun zwangerschap?
groetjes

Operatie tijdens me zwangerschap heb ik geen ervaring mee, maar heb helaas wel ervaring met het zetten van een blok. Dit is inderdaad erg nauwkeurig werk. Eigenlijk moest ik toen ook in me zwangerschap geopereerd worden, maar ik heb het weten uit te stellen tot na de bevalling. Ik ben toen geopereerd aan me schouder, maar het blok was bij mij niet goed gegaan, De eerste keer lukt het niet, en daarna wel, alleen duurde het super lang voordat het geheel totaal uitgewerkt was, en helaas ondervindt ik af en toe nog hinder ervan, Ik blijf helaas af en toe uitval verschijnselen van me hele arm houden....

Niet dat ik je in de stress wil gooien hoor, maar wees voorzichtig.

Ik wens je in iedergeval veel sterkte.
XXX

hoi dames
ik ben inmiddels geopereerd.
sterf van de pijn maar heb wel een volledige narcose gehad.daar was ik heel erg blij mee,omdat de operatie 2uur zou duren maar heeft van half 12 tot half 5 geduurd.
ik was 5liter bloed verloren dus ben blij dat ik niet een `blok`verdoving heb gehad,maar sliep.
ik heb gelijk een echo gekregen om te kijken hoe het met me kleintje ging en die deed het super!
heb 2dagen later weer een echo gekregen en nekplooimeting en ook die zagen er weer super uit!
behalve de pijn heb ik dus echt veel geluk gehad!
xxx

Terug
Bovenaan