Operatie tijdens zwangerschap

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Ella en ben 24 jaar. Morgen ben ik 15 week zwanger.
Vrijdag heb ik te horen gekregen dat ik geopereerd moet worden aan mijn cyste die aan mn eierstok zit.
Hebbben mensen er ervaring mee?? Ik vind het echt super eng. Ik moet volledig onder narcose en vind het echt eng voor het kindje..

Groetjes
 
Oeh, wat vervelend voor je! Ik denk dat het belangrijk is dat je je zorgen aan je arts kenbaar maakt, die kan je alles vertellen over wat er staat te gebeuren en de risico's die dit meebrengen! Denk niet dat het gek is ofzo om het te vragen en om bang te zijn, dat is niet meer dan logisch! Je arts kan je vast minder bang maken!
Weet je al wanneer je geopereerd moet worden?
 
Is je cyste kwaadaardig dan?
Normaal halen ze die dan toch niet weg? Ik had/heb er ook één maar dat was geen probleem zeiden ze. We moeten em wel in de gaten houden maar verder niks.
Ik wens je wel veel succes!
 
hoi hoi,
ik heb ook een cyste op een hele rare plek namelijk me onderkant waar de baby uit moet komen.
kwamen we achter in het zh met een inwendige echo.
het is goedaardig en halen hem bij mij echt niet weg.
ze vinden het risico te groot voor mij kindje.
wordt pas geopereerd na mijn bevalling die ik gelukkige gewoon net als me zoontje vaginaal mag doen ondanks die cyste daar zit.
vind het toch geen prettige idee een operatie zeker omdat mij ziekehuis zegt dat er zeker een risico een je ongeboren kindje zit.
veel succes met je operatie mocht die doorgaan.

groetjes,cora
 
Ze weten niet als ie kwaadaardig is, maar hij is zo groot dat er haast geen ruimte is voor de baby! Morgen ga ik na de anesthesioloog en hoop ik antw te krijgen op al mijn vragen. Maar eruit moet ie sowieso. Want er is geen plek voor de baby!

Dank jullie wel allemaal voor jullie steun.

Liefs
 
Terug
Bovenaan