operatie

Dag allemaal,zoals somige van jullie weten moet ik 12 aug geopereerd worden,[onder me oksel he een abses ontstoken klier]maar nu heb ik er nog een bij,dus 2 onder dezelfde oksel,en dan heb ik ook nog 2 van onderen zitten,dus ik vandaag weer naar de huisarts,de een zit aan de voorkant en de andere op me schaamlip,en ja hoor ook absessen,nu wordt ik weer doorgestuurd en moeten ze alle 4 waarschijnlijk verwijdert worden,maar dit zie ik natuurlijk niet zitten,in verband met kids.Dan kan ik een paar weken niet klussen,en ben best angstig want de wond blijft dan open en moet ik spoelen,ik wou dit gewoon even kwijt nou dames tot horens liefs manuela

Lieve manuela,

Wat naar seg. Ik wil je heel veel succes toewensen en ik hoop ook dat het een beetje meevalt voor je. Het is natuurlijk het beste als ze verwijderd worden he, dan kunnen ze ook niet in de weg zitten als je moet bevallen, denk daar maar aan.
Ik zal in ieder geval voor je duimen en laat me zo snel mogelijk weten hoe het met je is he.

Veel liefs en een dikke knuf,
Bea

Sjeetje wat enorm shit is dit voor je. Een mens moet wat meemaken is zijn leven zeg!.Ik vind het erg rot voor je en vooral nu je zo van plan was om te klussen.Als je eerst maar weer gezond wordt, dat is het voornaamste.Gelukkig wordt je snel geholpen zodat je weer snel kunt gaan klussen.Beter nu dan als je zwanger bent.Sterkte en veel succes de 12 aug.Liefs Engel

hoi manuela sorry van gister maar ik kon even niet ik moest weg en had echt geen tijd om even een berichteje te sturen maar ik ben er nou weer morgen chatten om 8 uur???? ik hoop het kunnen 3we even bij kletsen en ik moet je nog wat vertellen maar dat doen we wel als we op hotmail zitten ik vind het echt vervelend voor je dat je geopereert moet worden echt erg joh ik leef met je mee he meid laat het me effe weten oke ik moet je echt wat vertellen dikke knuffel nel groetjes xxxxxxxx.

heel veel sterkte!!
het is nu ff heel erg klote! maar er mee rond blijven lopen is ook nix toch???
als je ff niet geklust hebt is het ook weer heel erg leuk om te doen....kun je je daar alvast op verheugen!! ;-)!

xx kimpansee

Terug
Bovenaan