operatie

hallo dames. afgelopen vrijdag ben ik geopereerd aan mijn pols, had een heel lichte narcose gehad. nu zijn wij bezig om zwanger te raken en hebben dus vanaf zondag geklust aangeizen ik di vb was. nu maak ik me zorgen, wat als ik nu zwanger ben geraakt, kan ht dan kwaad dat ik een paar dagen daarvoor narcose heb gehad? heb ooit eens gehoord dat t spul maanden in je lijf blijft. wie o wie weet dit?
 
Ik ben volgende week 17 weken zwanger en ga dan onder narcose voor een kleine ingreep. Ze passen de narcose wel iets aan als je zwanger bent, maar volgens mij kan een lichte narcose niet zoveel kwaad hoor! Ik ben eerder geopereerd tijdens een zwangerschap en heb daar nooit kwalijke gevolgen van ondervonden!
 
Gelukkig! ik was zo bang! Ik denk ja, als ik nu zwanger ben en zoiets is schadelijk kan ik het nog weg laten halen ook! gelukkig dat t dus niet zoveel uitmaakt. moet natuurlijk ook eerst afwachten of ik zwanger ben natuurlijk! maar we hebben goede hoop. bedankt voor je reactie is echt een opluchting
 
ik ben ook geholpen toen ik 18 weken was en de kleine heeft tot nu toe geen probleem van de narcose gehad.
ik ben nu 27 weken en alles gaat nog steeds goed met de kleine in mijn buik.
als je zwanger bent hoef je je echt geen zorgen te maken.
veel succes veder
 
als je in de eerste weken van je bevruchting teveel schadelijke stoffen hebt in je lichaam dan stoot het vruchtje zich vanzelf af. dan komt het gewoon met je menstruatie mee, en dan weet je nog niet dat je zwanger bent geweest.
dus wees niet bang. dat heeft nu nog geen zin.
 
Terug
Bovenaan