operatie

bleehh na 11 weken zkh in en uit is er toch besloten dat ik binnen 2 a 3 weken geopereerd wordt...
ik heb 1 juni een echo van mn navelbreuk moeten laten maken maar ik blijk een hernia diafragma te hebben... een breuk van het middenrif.... dus binnen 2 a 3 weken wordt ik geopereerd.. Amy mag mee naar het zkh in verband met de borstvoeding.. de voeding na de operatie moet ik weggooien ivm volledige narcose... en daarna mag ze gewoon aangelegd worden.. tis een dagopnamen maar ik zie zooo enorm op tegen volledige narcose... is de eerste keer maar ik heb altijd gedacht dat ik nooit meer wakker zou worden erna.... bleh bleh bleh...

1 voordeel heeft het wel ben tot op heden nog niet gaan werken officieel zou ik met 10 weken weer moeten amy is er nu 11 en de komende weken werk ik nog niet en erna mag ik 6 weken niet werken!!! als ik een kantoor baan had mocht het maar ik ben kraamverzorgende en doe alleen bevallingassistenties dusja... heb 9 weken "extra" verlof....

liefs danielle

Leive Danielle,

Ik heb vroeger voor een operatie aan mn knie ook volledige narcose gehad, en ooit iets met een ruggeprik. En ik moet zeggen nooit meer ruggeprik, geef mij die volledige narcose maar.
En ik zat ff snel te rekenen, Rebecca is iig al minimaal 9x onder volledige narcose geweest, ivm met de scopie, ct-scan, mri-scan en operaties. En die heeft het ook heel goed doorstaan.

Maar ik wens je heel veel succes en voorspoedig herstel.

Groetjes Pauline

Hey Danielle,

Kop op meid, voor je het weet is het voorbij! Kan me je angst wel goed voorstellen hoor!
Ik heb helaas geen digitale roosvicee, maar: het komt wel goed skatje ;)

Liefs Kim

Hey Danielle,

Ik ben 3 juni geopereerd, ook onder volledige narcose, voor het eerst sinds mn dochtertje geboren is en vond het idd verschrikkelijk. Ze hebben bij mij een myoom van 2,5 kilo verwijderd uit mijn buik... echt bizar! En nu dus ook weer 6 weken herstel voor de boeg... (Had al een keizersnede gehad op 29 maart...)

Anyhow, ik leef met je mee want ik zit in hetzelfde schuitje, alleen met een andere klacht... de borstvoeding vond ik trouwens wel heel erg zwaar na de operatie, dus een tipje: zorg dat je een voorraadje opbouwt in de vriezer zodat je niet gelijk vol aan de bak hoeft... Scheelt echt!

Succes!

Groetjes Babette

Hey Danielle,

Ik ben 3 juni geopereerd, ook onder volledige narcose, voor het eerst sinds mn dochtertje geboren is en vond het idd verschrikkelijk. Ze hebben bij mij een myoom van 2,5 kilo verwijderd uit mijn buik... echt bizar! En nu dus ook weer 6 weken herstel voor de boeg... (Had al een keizersnede gehad op 29 maart...)

Anyhow, ik leef met je mee want ik zit in hetzelfde schuitje, alleen met een andere klacht... de borstvoeding vond ik trouwens wel heel erg zwaar na de operatie, dus een tipje: zorg dat je een voorraadje opbouwt in de vriezer zodat je niet gelijk vol aan de bak hoeft... Scheelt echt!

Succes!

Groetjes Babette

Hoi hoi,

Ik heb ook 2x een volledige narcose gehad. Onder narcose gaan vond ik niet akelig, het voelde als een soort drugs:) Je kan er geen weerstand aan bieden. De spanning en gedoe met niet eten van tevoren vond ik minder.
Wakker worden uit een narcose voelt alsof je 3 nachten aan een stuk door hebt geslapen, je kont van heel ver. Als je je er zorgen over maakt, kan je vragen of ze iets tegen misselijk zijn door je infuusje roeren.

Veel sterkte hoor, het is nooit leuk om in het zhs te moeten.

Heeey meid,

Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar echt het is voorbij voor je het weet.
Wat fijn dat amy gewoon mee mag.
En ja als voordeel kun je nu nog lekker wat extra weekjes van je mooie meid genieten.
Succes en heel eel sterkte meid. Zal aan je denken.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan