operatievraagje

Hallo aanstaande moeders,
Wat leuk dat jullie zwanger zijn! Alsnog van harte gefeliciteerd.
Ik heb even een vraag aan degene die net als ik niet zomaar zwanger konden worden. Mijn man heeft te weinig spermacellen maar de kwaliteit is goed. Uit een HSG bleek dat mijn eileiders verstopt zitten. Dinsdag krijg ik een kijkoperatie om te bepalen wat er precies mis is. Endometriose, verklevingen, spatische eileiders zijn een mogelijkheid.

Zijn er hier meiden die die operatie ook hebben gehad en wat was er bij jullie mis en hoe hebben ze het verholpen?
Ik ben een beetje op zoek naar succesverhalen om mezelf op te peppen!

Groetjes,
Inge
 
Hoi Inge.

kijk anders eens op het "als zwanger worden langer duurt" forum. Staat wat verder naar beneden. Even scrollen dus. Daar wordt wel veel over deze dingen geschreven.

Groet H.
 
Dat is het forum waar ik op zit helaas en daar zit dus niemand die zwanger is geworden na deze operatie. Daar is zowiezo niemand zwanger.
Toch bedankt.
gr.Inge
 
ik heb zon kijk operatie gehad .wij zijn 3 jaar bezig geweest.mijn man had te weinig levend zaad vanwege een spatader die is weg gehaald.en bij mij is er gekeken of mijn eierstoken verstopt zaten . met die behandeling is de kans groot dat als ze verstopt zitten ze open gaan door de vloeistof die ze erin spuiten . dat zei die arts tegen mij .ik had het onder zoek gehad en ze waren niet verstopt. of niet meer ik ben inmiddels bevallen gelukkig wand ik werd echt een beetje wanhopig.ik hoop dat je er wat aan hebt
 
Ik heb niet hetzelfde als jou gehad, maar we waren 4 jaar bezig. hebben 4 iui's gehad. Tegen ons werd gezegd dat de kans op spontane zw.sch. 0.0% was omdat het zaad van mijn vriend van slechte kwaliteit was en dat mijn slijmvlies te zuur was. Na 4 jaar ben ik spontaan zwanger geraakt, eerste keer werd miskraam maar ben nu inmiddel 27 weken zwanger.
je zou eens op www.fertimagazine.nl kunnen kijken en dan onder de link ferticafe. Daar kun je je verhaal kwijt en er zijn vast meiden die je meer kunnen vertellen.
 
Inge,

even een hart onder de riem. Er stond bij mij een operatie gepland op 10 juni jl. Dit omdat ik des dochter ben en om te kijken of er evtuele afwijkingen zouden zijn. Het zaad van mijn vriend was inmiddels onderzocht en de kwaliteit was niet denderend. eigenlijk maar een paar procent kans. Maar zei de arts. Het is mogelijk! 5 dagen voor de operatie heb ik moeten afzeggen. Want ik ben nu 8 weken zwanger!!
 
Terug
Bovenaan