Opes

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb de pil doorgeslikt bijna 14 dagen. Toch werdt ik ongi. Ik laste toen mijn stopweek in. Mijn pil was op en wilde die bestellen bij de huisarts, stom helemaal nooit meer aan gedacht en ook niet optijd begonnen. 12 dagen later kwam ik er achter.
Das nog veel dommer.
En ja we hebben geklust 2x. En volgens berekeningen ook nog tijdens de eisprong dagen.

Goed ik voel nog niets. Heb wel een paar dagen last gehad van verstopping. Heb ook geen inesteling bloeding gehad en heb ook geen pijnlijke borsten. Ik het een sensitest gehaald en kan pas op 12 okt testen. maar omdat ik niets raar merk denk ik dat ik niet zwanger ben. Want dat voel je toch?

Wat denken jullie zou het kunnen. Zit best wel in de stress. Goed als het zo is dan is het welkom. En gaan we er ook gewoon van genieten.

Greetzzzz

als ik het zo lees heb je de pil altijd gebruikt, maar heb je even een poosje doorgeslikt! je lichaam kan dan wat in de war raken en dan kun je last van doorbraakbloeding krijgen. maar als je al lang aan de pil bent dan ben je wel goed beschermd. Ik heb het zelfde gehad, en was niet zwanger. Je lichaam zit vol van de pillen die je al die tijd hebt geslikt.het duurt wel even voordat je ontpilt bent zeg maar.

mocht je het echt niet vertrouwen zou ik gewoon later nog even weer testen.

liefs

karin

De kans is wel zeker aanwezig! De lichtere pillen zijn bijna direct uit je lichaam verdwenen en je kunt ook de eerste maand gelijk weer zwanger worden. hoe snel je lichaam je eigen cyclus weer oppakt ligt echt aan het lichaam, maar als je een lichaam hebt wat snel weer op de rit is is de kans er dus zeker.

En je merkt echt niks van het feit dat je zwanger bent. Sommige vrouwen merken het gelijk maar de meesten niet hoor. Dus wacht die 12e rustig af en test dan... je weet maar nooit!

hoi

Ik gebruik ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/0,15, en nog helemaal niet zo gek lang. Ik heb na mijn 2e kindje een mirena spiraal laten plaatsen. deze ging ontsteken en moest er naar bijna 3 jaar toch echt uit. Toen moest ik wachten op mij ongi dag. Daarna heb ik de prikpil gebruikt 1x ik was allergie`s en mocht deze ook niet meer hebben. Na 3 maanden zou de pil uitgewerkt zijn en ongi worden. Na 6 maanden was ik nog steeds niet ongi. Ik kreeg een hormoon behandeling en met hormoonhuis houden kwam weer op gang. Daana kreeg ik ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/0,15,. Heb geen idee of dit een zware of lichte pil is. Werdt gelijk in me stopweek ongi en zo ging het oneveer een half jaartje goed.
Ik ben soms een onwijse oen, want vergeet hem wel vaker. Goed nu is het volgens de berekeningen dat ik precies sex heb gehad 2x terwel ik me eisprong zou hebben.
En na mijn stopweek niet meer begonnen met het slikken van de pil. Vergeet gewoon naar de dokter de bellen voor weer een half jaar pil.
Gek genoeg kwam ik na het klussen er achter dat ik nog helemaal geen pil had genomen. Toen uitrekenen.
Goed ik hou me vast aan de hoop dat je vaak wel langer moet stoppen met het slikken van de pil idd. Maar ja als het een lichte pil is, en mijn cyclus altijd regelmatig was behalve die keer na de prikpil. heb ik denk ik toch wel wat de vrezen.
Nog 2 dagen en dan kan ik de sensitest doen dat kan 4 dagen voor me NOD die is 16 okt. De sensitest is een gevoelig test en daardoor kan die eerder. Althans dat staat op de site.
Heb wel vagen buikpijn. Of nou ja pijn. Het zeurd in me onderbuik. Maar vind het ook niet lijken op menstruatie gevoel.
Al heb ik daar gelukkig nooit zo last van. Het kan ook de stress zijn.
Las ook op internet dat de meeste vrouwens van af week 6 te maken krijgen met symtonen. Goed nog 2 dagen stress. Vind het best spannend, en stiekum ook wel een klein beetje leuk, ook al zouden we het bij 2 houden. Manlief was wel op de hoogde dat ik naar mijn menstruatie de pil niet meer heb geslikt en dat ik hem steeds moest bestellen. ik riep het wel maar vergat het x op x te doen. Goed hij wil zich niet laten helpen, en hij weet dat we nu voor de 3e keer in deze situatie bevinden. Ben gewoon een klungel met alle medicijnen. Goed we wachten het nog even af. Bedakt voor de reacties.

Greetzzzzzzzzzzzzzz

hoi,

duidelijk verhaal, herdert altijd even op ;).
beetje een dubbel gevoel denk ik, je zou het wel leuk vinden om zwanger te zijn maar aan de andere kant wilde jullie het bij 2 houden.
nouja mocht je wel zwanger zijn, heeft het zo moeten zijn ;). Ben heel benieuwd....

groetjes
Karin

De uitlsag

We zijn de dans ontsprongen. we hebben erg veel geluk gehad.
Ik ga jullie dus weer verlaten. Ik wens iedereen suc6 met het klussen. hoop dat het voor jullie alleaal snel raak is.

Ik ben blij dat ik van die stress af ben. Al vind het ik het stiekum ook wel een heel klein beetje jammer.

Greetzzzz

Terug
Bovenaan