Opgeblazen buik en pijnlijke borsten normaal?

<p>Goedemorgen, ik hoor graag jullie ervaringen en wat normaal is.</p><p>Ik ben in week 31 gestopt met de pil en heb dus in week 32 mijn laatste bloeding gehad. Daarna ben ik niet meer ongesteld worden maar begreep dat, dat ook wel langer kan duren. Maar nu heb ik al weken last van een opgeblazen buik, vooral smorgens en savonds. En ook erg pijnlijke borsten. </p><p>Ik heb 3 weken terug een test gedaan maar die was negatief.</p><p>Maar zijn deze klachten herkenbaar en is het normaal? Kan dit nog maanden duren? </p><p> </p><p>Ik hoor het graag!</p>

Goedemorgen,
Het kan zijn dat er een menstruatie aan komt.
Dan kun je deze klachten ook hebben, vooral omdat je lijf nog niet helemaal goed is ingesteld na het stoppen met de pil.
Je kunt voor de zekerheid ook nog een testje doen.
Dan weet je iig zeker of je zwanger kunt zijn, je ongesteld wordt of dat je lijf je giga voor de gek aan het houden is :)

Het kan tot een jaar duren na het stoppen met de pil voor je cyclus etc weer helemaal normaal op gang is. Ik heb vanaf het moment dat ik stopte met de pil heel veel verschijnselen gehad die lijken op zwangerschap, maar die dus ook helaas horen bij het ontpillen. Bij mij kwam pas na 3 mnd de echte menstruatie op gang. Ben eind mei gestopt met de pil, Aug eerste menstruatie en december voor de eerste keer zwanger. 

Ik heb niet meer gereageerd, sorry. Heb uiteindelijk toch weer een test gedaan (2 zelfs!) en die waren beide positief. Super blij natuurlijk al kan ik het nog niet helemaal geloven. Volgende week dinsdag eerste afspraak bij de verloskundige, dan geloof ik het pas echt..

Terug
Bovenaan