Opgeblazen buik 's-avonds 2e kindje

Als allereerste allemaal de allerbeste wensen voor 2011 en dat we dit jaar allemaal gezonde kindjes op de wereld zetten.

Wij zijn zwanger van ons 2e kindje en ik zit nu op 5,3 week. Nu vraag ik me af of het normaal is dat 's-avonds mijn buik enorm is opgezet. Onder mijn navel en boven mijn schaambeen. Het lijkt wel of ik al 3 mnd zwanger ben. hahahaha.
Bijn mijn eerste kindje had ik dit namelijk niet.
Groetjessssssssssssss
 
Bij een 2e groei je sneller....
Maar over het algemeen zijn het je darmen die daar voor zorgen....

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap! geniet ervan!

 
Ik heb het ook! Al ben ik zwanger van de eerste. Zit nu op 7.2 en 's avond lijk ik ook wel dik 3 maanden zwanger:) Inderdaad...meestal lucht en darmen;)
Geniet ervan! XXX Annenasje
 
Ik ben zwanger van de eerste en voelde me de eerste 3 maanden vaak dikker (opgeblazener) dan ik me nu (27,5 week) voel. Voelde alsof ik een enorme buik had die tegen mij maag aan zat. Vaak na etenstijd 's avonds. Dus is normaal denk ik ...
 
Ik heb het ook vooral 's avonds! Gister wist ik hem bijna niet te verbergen.. Ben nl 6 wkn zwanger en niemand weet het nog dus wilde dit nog even zou houden, maar met zo'n opgezette buik is het niet altijd even makkelijk, haha.

Liefs
 
Ik ban nu zwanger van de 2de heb vooral 's avonds ook een opgeblazen gevoel ben nu 7 weken en 3 dagen dus je ben t niet de enigste
Succes met je zwangerschap
 
Hallo,

Ben nu zwanger van mijn tweede..
zit in mijn 6de week en heb me toch een buikje hahahaha ben blij dat ik niet enige ben!
Wij willen het graag nog even stil houden maar gaat nu al erg lastig met kleding e.d zit allemaal niet mee lekker.. heb altijd buikje gehad maar die was nog makkelijk in te trekken of te camoufleren met strak broekje nu niet meer......
Bij eerste duurde het te lang voordat het zichtbaar was....en nu.......

Geniet allemaal greetzzzz Tam
 
Terug
Bovenaan