Opgeblazen buik

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds gisteren een hele opgeblazen buik begint precies onder mijn navel, wat kan dit zijn??? Ik kan mijn buik ook niet inhouden. Zelfs mijn vriend zag het gister. Normaal als ik plat op mijn rug lig dan heb ik een platte buik maar nu blijft er echt een bultje op zitten. Kan hem duidelijk voelen.

Zo af en toe ook steekjes onder in mijn buik. Lijken wel een beetje krampjes maar heel kort.

Hoi Butterfly

ik herken wel een beetje waar jij last van hebt, ik voel alleen geen bultje zitten. heb wel het opgeblazen gevoel. Ik heb dan steekjes vlak bij mijn baarmoeder en kan af en toe even pijnlijk zijn.
ben je al ongi geweest?? mischien dat dit het kan zijn!

Ik ben namelijk vanimiddag bij de HA geweest, mijn buik gevoelt en even inwendig gevoelt. Hij dacht dat ik mischien een ontsteking kon hebben aan mijn baarmoeder. Maar dan had die onderzoek zeer moeten doen en dat was niet zo. Waarschijnlijk is mijn lichaam bezig zich te herstellen van de 3 jaar aan de pil te zijn geweest.alles begint weer te werken zeg maar ;).

liefs karin

Nee ben ook nog niet ongi geweest mijn nod is denk ik rond 21 september dat duurd dus nog wel even denk ik.

Zou het inderdaad bij mij hetzelfde geval zijn... Denk dat het ontpillen is. Maar rustig afwachten.. Zit niks anders op

hoi, ik heb ook last van een opgezette buik vlak voor en tijdens mijn menstruatie. Zo erg, dat als ik mijn spijkerbroek aantrek dat het te strak zit. Aantal dagen na de menstruatie wordt het al minder... Kijk het nog even aan, zou ik zeggen. Gr.

Hoi butterfly

Wat grappig we komen allebei uit hetzelfde geboortejaar en hebben bijna op dezelfde dag ons nod.
spannend hé

gr gnenna

Terug
Bovenaan