Opgeblazen gevoel en gapen

Hebben jullie hier ook last van?het gevoel alsof je je volgevreten hebt, en daarbij non stop vreselijk moeten gapen. Dan denk je lekker ff liggen oogjes dicht maar zodra uilig is het gapen voorbij en lukt het slapen niet.. Zo frusty! Heeft er iemand een goede tip?
 
opgeblazen gevoel heb ik ook...erg vervelend is dat en dat gapen haha...ik gaap vanaf een uur of drie 's middags en dat gaat dan de rest van de dag door...en zo moe
 
mijn collega's lachen omdat ik steeds zo aan het gapen ben.. Wanneer gaat dat opgeblazen gevoel weg? zo irritant! Voel me dan net zo michelinpoppetje, met alle zuchten en steunen.. heb me voor genomen om het tegen te gaan met gaviscon. hopelijk werkt dat. Gister om 22uur in bed was zooo moe, maar lig ik in bed dan kan ik niet slapen.. om 1 uur bed uit gegaan, maag rammelde als een bezetene.. volgens mij tegen half drie oid in slaap gevallen.. nu knetter brak en lam zijn.. Dit is alleen het eerste trimester toch??
 
zit me ineens te bedenken dat ik gister meer koffie heb gehad dat toegestaan.. zal ik daar van hebben wakker gelegen?? zal maar gauw cafeine vrije koffie halen dan :(
 
Terug
Bovenaan