Opgeblazen gevoel

<p>Hoii!</p><p>hebben meer mensen last van een opgeblazen gevoel/last van darmen rond 4-5 weken zwangerschap? </p>

Ik heb er helaas ook veel last van... nu dagelijks Roosvicee Laxo en 2 kiwi's, maar zelfs dat helpt nog niet echt. Af en toe een microlax als het echt 'stil staat'... 
Als er nog andere tips zijn hoor ik ze graag!

Zijn jullie er ook misselijk bij? Mij hielp vezelrijke voedsel ook en kleine beetjes elke keer. Maar ik was ook erg misselijk dus geen fijne combinatie. 

Vanaf het begin last van een opgeblazen gevoel, ben nu 12 weken. Water drinken helpt bij mij nog weleens. Verder ga ik na het eten altijd eventjes liggen, dan trekt het ook vaak wel weg. 
Bij misselijkheid kreeg ik de tip om bruisend water te drinken, voor mij werkt dat prima. :) 

Ohh herkenbaar dit had ik ook in het begin. Ik ben gelijk naar de huisarts gestapt voor macrogol en gebruikte een maagzuur remmer af en toe, wat een verademing. Uiteraard lijnzaad door toetje en flink drinken.

Door het opgeblazen gevoel wist ik dat ik zwanger was. 5 dagen voor NOD een test gehaald en ja hoor zwanger ! Nu weet ik ongeveer een week dat ik zwanger ben en het opgeblazen gevoel is er nog steeds. 

Terug
Bovenaan