opgeblazen gevoel

A

Anoniem

Guest
hallo

ik had even een vraag,

op 7 oktober had ik als het goed is mijn innesteldag volgens een planner van een site, op die dag voelde ik menstruatiepijn en had last van onderrug. Ik heb ook 3 dagen last gehad van steken in mijn onderbuik en gevoelige tepels. Ik heb nu bijna geen pijnlijke tepels meer , alleen heel af en toe nog een steek door mijn borst.
Ik heb last van melkachtige afscheiding, en een heel erg opgeblazen gevoel in mijn buik.
Mijn darmen rommelen echt heel erg, en heb er s'avonds het meeste last van

Heeft iemand dit ook?/
MAandag moet ik eigenlijk ongesteld worden, ik zit in ronde 1 dus ga er van uit dat ik het wordt, maar ik vind dat mijn lichaam maar raar doet!

Miepie

quote: miepie82 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-10-2006 11:15:49'));

hallo

ik had even een vraag,

op 7 oktober had ik als het goed is mijn innesteldag volgens een planner van een site, op die dag voelde ik menstruatiepijn en had last van onderrug. Ik heb ook 3 dagen last gehad van steken in mijn onderbuik en gevoelige tepels. Ik heb nu bijna geen pijnlijke tepels meer , alleen heel af en toe nog een steek door mijn borst.
Ik heb last van melkachtige afscheiding, en een heel erg opgeblazen gevoel in mijn buik.
Mijn darmen rommelen echt heel erg, en heb er s'avonds het meeste last van

Heeft iemand dit ook?/
MAandag moet ik eigenlijk ongesteld worden, ik zit in ronde 1 dus ga er van uit dat ik het wordt, maar ik vind dat mijn lichaam maar raar doet!

Miepie

Hai Miepie,

Spannend dat je maandag je NOD hebt, ik zal voor je duimen..heb dan zelf ook mijn NOD.
Ik zit ook in ronde 1 en heb een weekje geleden ook dagen een drukkend gevoel in mijn onderbuik gehad. Ook heb ik nu al 4 a 5 dagen gevoelige tepels, alsof ze op ontploffen staan. Ik heb er het meest last van als ik eraan kom.
Ik heb ook wat melkachtige afscheiding maar verder geen klachten.
We zitten dus in hetzelfde schuitje.
ALs ik je verhaal zo lees dan denk ik dat het misschien wel raak is bij je, maar als ik aan mezelf denk dan denk ik van niet, heel stom maar voel me verder niet zwanger en het is moeilijk te geloven dat het misschien bij ronde 1 al raak kan zijn.
Ik zou het leuk vinden als we elkaar een beetje op de hoogte houden, vooral omdat we allebei in ronde 1 zitten, beetje dezelfde klachten hebben en allebei maandag onze NOD hebben.
Ik wens je heeeeeeel heeeeeel veel succes
en ik ga voor je duimen

Lfs van Niek

Hey Miepie,
Ben ik weer even.
Hoe weet je wanneer je innestelling is??? Hoe kan je dat berekenen?

Ik heb een online zwangerschapstest gedaan (wel grappig) en heb 68 procent kans dat ik zwanger ben.
Als dat zo is dan ben ik 15 juni uitgerekend (jij dus ook )

Lfs. Niek

Hoi Niek

Leuk dat we gelijk lopen, wanneer ik zwanger zou zijn dan ben ik 25 juni uitgerekend maar o ver is het nog niet,

Weet je waar je kan kijken wanneer je innesteldag hebt? Bij google, tik ik dan online biologische klok in
en dan kan je je datum van laatste ongesteldheid invullen en dan zie je wanneer je vruchtbaarstedag is etc en ook je innesteldag.
Ik vind het maandag best spannend. Ik heb helemaal geen testen in huis, dus misschien dat ik er straks een ga halen dan misschien toch alvast morgen test met mijn man, want maandag is de werkweek weer begonnen en vind het wel leuk om zoiets speciaals in het weekend te doen. Wanneer je je inneseldag wil berekenen moet je wel een beetje je cyclus weten. Ik weet dat die van mij 25 dagen is. Ik was al drie maanden met de pil gestopt , zodat mijn lichaam kon ontpillen.
Ik dnek eigenlijk dat ik niet zwanger ben, omdat het ronde 1 is, maar toch zit ik raar in mjin vel. Zit onder de pukkeltjes op mijn gezicht en voel me wat rillerig, maar ja, dat heb ik ook net voor mijn ongesteldheid en aangezien ik dat over twee dagen moet worden!
Wel leuk dat we samen gelijk lopen, kan ik lekker mijn onzekerheden etc met je bespreken via deze site.

Mijn opgeblazen gevoel is trouwens weg, nog iets gevoelige tepels, maar af en toe flinke steken door mijn borsten heen, mijn borsten zelf doen iet echt zeer, maar het zit wat aan de zijkant of onder mijn borst, kan het niet goed omschrijven. We zien het wel..

Heel verhaal, maar best lekker om het van je af te schrijven,

Ik wens je heel veel succes maandag en ik zal echt heeeeel erg voor je duimen!
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik ben 24 jaar.

Liefs Miepie

Hoi Miepie,

Ik ben 25 jaar.
Heb je al een test gekocht? Mijn test ligt al klaar voor gebruik
Ik zou ook graag morgen (zondag) de test willen doen maar ben bang dat ik dan te vroeg ben met testen en bang voor negatief bericht
Misschien dat ik wacht en het maandag even aankijk maar denk niet dat ik het vol hou.
Zou het betrouwbaar zijn om zondag al te gaan testen?
Ik denk dat ik straks maar even naar de Etos cross om nog een extra test te halen voor de zekerheid.
Ik heb ook geen last van mijn borsten zelf, alleen van mijn tepels. Ze zijn gevoelig als ik ze aanraak en soms lijkt het of ze ontploffen.
Ik hoop dat als het niet raak is deze maand, dat ik dan in iedergeval een regelmatige cyclus heb.
Ik wens je veeeeeeeeel succes en heel erg bedankt voor de tip over de biologische klok, ik ga meteen kijken.
We houden elkaar op de hoogte goed (leuk!!!!!)

Lfs, Niek

Terug
Bovenaan