opgeblazen gevoel

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben kim, en ben 27 en zwanger van mijn tweede kindje! Ik heb een zoontje van bijna 2,5 jaar.

Verder voel ik me helemaal prima maar heb steeds zo'n honger.....maar als ik dan gegeten heb heb ik het gevoel dat ik een megabuik heb!!! ha ha best lastig!
We hebben het alleen nog maar aan onze ouders verteld en willen het dus graag nog even voor ons houden.. maar ben bang dat mijn buik me al gaat veraden!
Kennen jullie ook het gevoel dat allen omhoog gedrukt word in je buik!!!

en hebben jullie nog tips qua eten betreft?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook heb gehad!!

Morgen moet ik naar de VK ik ben vandaag 8 of 10 weken ik weet het nog niet precies dus hopelijk gauw en echo!!!

succes allemaal

xxx

hoi kim,

allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Het opgeblazen gevoel ken ik wel, maar ik eet sinds ik weet dat ik zwanger ben, altijd een activia smorgens.Dat zorgt ervoor dat dat opgeblazen gevoel minder word.Iedere morgen moet ik standaard naar de wc.Heb nl. bij mijn eerdere zwangerschappen erg veel last gehad van obstipatie, en dat wil ik nu echt voorkomrn.
Verder ben ik gezonder gaan eten en vezelrijk.
Ook heel veel water drinken werkt goed voor mij.

Heb mn familie ook nog niks verteld...maar ik heb van mezelf al wel een buikje, dus zullen ze het daarom nooit vragen.Wat mij als eerte zal verraden, zijn mijn hormonen.Kan zo uit mn doen raken en geirriteerd, dat ik daar echt op moet letten.

groetjes

hoi Kim,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik probeer steeds kleine beetjes tussendoor te eten.
Ik neem de 3 maaltijden gewoon en tussendoor neem ik vaak mueslirepen, deze werken ook goed voor je darmflora. als ik gegeten heb dan is het net alsof ik veel te veel heb gehad terwijl het al minder is als dat ik normaal eet. en ja, heb dan echt het gevoel dat mijn buik gaat ploffen! hahahaha

@ jaimie...goede tip van die activia :D

liefs Sas

Hoi Kim,

Herkenbaar hoor dat opgeblazen gevoel. Mijn tip is al gegeven.....Activia, elke dag ff 1, dat werkt bij mij wel goed. Veel drinken en geen koolzuur kan ook helpen.

O ja, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes van Gea

Terug
Bovenaan