A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben kim, en ben 27 en zwanger van mijn tweede kindje! Ik heb een zoontje van bijna 2,5 jaar.
Verder voel ik me helemaal prima maar heb steeds zo'n honger.....maar als ik dan gegeten heb heb ik het gevoel dat ik een megabuik heb!!! ha ha best lastig!
We hebben het alleen nog maar aan onze ouders verteld en willen het dus graag nog even voor ons houden.. maar ben bang dat mijn buik me al gaat veraden!
Kennen jullie ook het gevoel dat allen omhoog gedrukt word in je buik!!!
en hebben jullie nog tips qua eten betreft?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook heb gehad!!
Morgen moet ik naar de VK ik ben vandaag 8 of 10 weken ik weet het nog niet precies dus hopelijk gauw en echo!!!
succes allemaal
xxx
Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik ben kim, en ben 27 en zwanger van mijn tweede kindje! Ik heb een zoontje van bijna 2,5 jaar.
Verder voel ik me helemaal prima maar heb steeds zo'n honger.....maar als ik dan gegeten heb heb ik het gevoel dat ik een megabuik heb!!! ha ha best lastig!
We hebben het alleen nog maar aan onze ouders verteld en willen het dus graag nog even voor ons houden.. maar ben bang dat mijn buik me al gaat veraden!
Kennen jullie ook het gevoel dat allen omhoog gedrukt word in je buik!!!
en hebben jullie nog tips qua eten betreft?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook heb gehad!!
Morgen moet ik naar de VK ik ben vandaag 8 of 10 weken ik weet het nog niet precies dus hopelijk gauw en echo!!!
succes allemaal
xxx