opgeblazen gevoel

Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger van mijn eerste kindje! Ik merk al het een en ander aan mijn lichaam (gespannen borsten, soms zeurderig gevoel in de buik, beetje misselijk). Maar nu de afgelopen 2 dagen heb ik erg last van een opgeblazen gevoel. En dat terwijl ik helemaal niet meer eet of anders eet, eet zelfs minder denk ik. Het is een vervelend gevoel want mijn broek zit ook gewoon strak.
Herkennen jullie dit en wie heeft er nog goede tips?
Groetjes An

Hoi An,

Allereerst Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb geen ervaring met een opgeblazen gevoel. Maar ik hoor het wel van anderen. Ik heb helaas geen tips voor je.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes,
leeuwtje

Hey An,

Ik heb ook last van een opgeblazen gevoel, kan mijn buik ook niet echt inhouden.
Pas ook geen spijkerbroeken meer.
Dus heb nu mijn pantalonbroeken en strets broeken aan.
Ik heb geen tip tegen het opgeblazen gevoel.

Gr.Charlotte_26

Ik herken het ook, tis voor mij mijn tweede zwangerschap en voel me nu in week 6 hoe ik de eerste keer me in week 15 voelde. Alles voelt opgeblazen, gespannen  en strak. Blij om te horen dat meer (a.s.)moeders het hebben, was bang dat ik me aanstelde...

Van een vriendinnetje kreeg ik venkel kruidenthee. Volgens mij helpt het met name tegen krampjes, maar ook om geen opgeblazen gevoel te krijgen. Wellicht is dit een idee op uit te proberen!

Hoi,

Ik heb geen last van een opgeblazen gevoel maar mn buik is wel al een stukkie dikker en slapper geworden haha...Ben nog maar 7 weken en 1 dag en als ik gewoon zit krijg ik mn broeken niet dicht.

Petra

Hallo,

Ik ben nieuw op deze site. Ben er gister achter gekomen dat we zwanger zijn.Al 4 weken en 2 dagen (is toch leuk om even te vermelden).
Dat opgeblazen gevoel heb ik ook. Het lijkt wel of ik 3 kerst diners op een dag heb gegeten pffff. Dit heb ik al een paar weken. ik snapte het al niet. Maar nu vallen de kwartjes. En venkel thee is volgens mij tegen darm krampen, maar je darmen worden ddar wel rustig van. Ik   ga het straks in ieder geval proberen.

Groetjes ank1

Terug
Bovenaan