Opgeblazen, huid doet zeer

<p>Lieve allemaal, </p><p>Misschien een stomme vraag, maar misschien heeft iemand tips.. </p><p>Ik ben al naar de dokter geweest, die dacht dat het door mijn darmen kwam. Ik kan ook erg moeilijk naar de toilet, dus dat was een logische gedachte.. Maar nu ik daar medicijnen voor heb, is het nog steeds niet minder geworden.. namelijk, </p><p>Mijn buik voelt zo opgeblazen en strak. Mijn huis trekt zo erg dat t zeer doet. Vanmiddag liep ik weer gebogen naar huis terug, omdat mijn buik opeens weer zo strak stond. Meestal duurt het tot nadat ik geslapen heb. Maar laatst ging het gewoon door in de ochtend. </p><p>Het voelt als of mijn lichaam veelste vol zit.. en het gewoon geen plek meer heeft on te groeien. Inclusief mijn huid, die enorm straks staat en zeer doet. </p><p>Ik ben pas 20 weken.. ik moet nog zo veel groeien. Ik maak me zorgen.. misschien is het stom.. en hoort t erbij.. maar toch voelt het niet ok. </p><p>Ik ga sowieso weer terug naar de dokter. Maar ik hoopte dat misschien iemand hier ervaring had, en tips had, of überhaupt weet waar het door komt.</p><p>(Olie of crème helpt ook niet.. ik smeer en smeer maar het gevoel blijft..) </p><p> </p><p>liefs, </p><p>Janna</p>

Hoi hoi, wat naar :( je lichaam is nu natuurlijk wel heel hard aan het groeien.. Het kan zijn dat je darmen er heel heftig op reageren? Ieder lichaam reageerd natuurlijk anders op een zwangerschap.. Neem je wel voldoende rust? Ik had iedere nacht last van overgeven en mega buikpijn. Nu met 32 weken zit ik ziek thuis en rust doet echt wonderen! Heel veel sterkte ik hoop zo voor je dat het stopt. ?

Hoi hoi, wat naar :( je lichaam is nu natuurlijk wel heel hard aan het groeien.. Het kan zijn dat je darmen er heel heftig op reageren? Ieder lichaam reageerd natuurlijk anders op een zwangerschap.. Neem je wel voldoende rust? Ik had iedere nacht last van overgeven en mega buikpijn. Nu met 32 weken zit ik ziek thuis en rust doet echt wonderen! Heel veel sterkte ik hoop zo voor je dat het stopt. ?

Wat grappig dat gevoel van je omschrijft! Ik ben nu 32 weken en heb dit sinds een paar weken, eigenlijk sinds alles heel hard groeit. Ik voel het vooral vanaf mn schouderbladen naar mn flanken en naar voren, en dan aan de voorkant aan de onderste ribben en inderdaad bij hdt borstbeen. En helemaal uitrekken of opstrekke n is indsrdaad niet een lekker gevoel haha. Ik was voor de zwangerschap heel slank, dus ik wijdt het aan te weinig extra huid ?. Ik ben echt bang dat ik onwijze straille ga krijgen als het nu al zo strak voelt. Bij mij helpt in ieder geval om kleine porties te eten en minder in 1x te drinken. En een warme douche en daarna yoga. 

Ps: waar maak je je precies zorgen om? Hoe het allemaal moet gaan passen? Dat gevoel herken ik ook, maar het past bij iedereen, dus bij ons ook.... 

Mijn buik stond ook zooo onwijs strak! Deed ook echt zeer. Laatste 2 weken een grote zebra geworden omdat mn huid het echt niet meer aan kon.
Mijn buik zag er uit alsof je het zo lek kon prikken met een naald, t was echt een ballon.
Heb niet veel tips maar herken het dus wel

[quote quote=10274833]Mijn buik stond ook zooo onwijs strak! Deed ook echt zeer. Laatste 2 weken een grote zebra geworden omdat mn huid het echt niet meer aan kon. Mijn buik zag er uit alsof je het zo lek kon prikken met een naald, t was echt een ballon. Heb niet veel tips maar herken het dus wel[/quote]
Nooo daar ben ik dus ook echt bang voor. Vandaag gehoord dat ik nogal een groot kindje draag, dus dat wordt er niet beter op qua vooruitzichten ? 

Terug
Bovenaan