<p>Lieve allemaal, </p><p>Misschien een stomme vraag, maar misschien heeft iemand tips.. </p><p>Ik ben al naar de dokter geweest, die dacht dat het door mijn darmen kwam. Ik kan ook erg moeilijk naar de toilet, dus dat was een logische gedachte.. Maar nu ik daar medicijnen voor heb, is het nog steeds niet minder geworden.. namelijk, </p><p>Mijn buik voelt zo opgeblazen en strak. Mijn huis trekt zo erg dat t zeer doet. Vanmiddag liep ik weer gebogen naar huis terug, omdat mijn buik opeens weer zo strak stond. Meestal duurt het tot nadat ik geslapen heb. Maar laatst ging het gewoon door in de ochtend. </p><p>Het voelt als of mijn lichaam veelste vol zit.. en het gewoon geen plek meer heeft on te groeien. Inclusief mijn huid, die enorm straks staat en zeer doet. </p><p>Ik ben pas 20 weken.. ik moet nog zo veel groeien. Ik maak me zorgen.. misschien is het stom.. en hoort t erbij.. maar toch voelt het niet ok. </p><p>Ik ga sowieso weer terug naar de dokter. Maar ik hoopte dat misschien iemand hier ervaring had, en tips had, of überhaupt weet waar het door komt.</p><p>(Olie of crème helpt ook niet.. ik smeer en smeer maar het gevoel blijft..) </p><p> </p><p>liefs, </p><p>Janna</p>