opgeblazen

A

Anoniem

Guest
dag meiden wat leuk he dat er weer een aantal zwanger zijn ik moet even me ei kwijt ik had een paar dagen terug ook al een berichtje neergezet maar ik kom niet van die opgeblazen buik af sinds mijn klusdag echt krampen [valt gelukkig vandaag mee] en ik ben echt een ballon ik krijg me broek nog net dicht terwijl ik nog minder eet dan daarvoor ik wordt er echt onzeker van maar we wachten wel af ga niet te veel hopen gr manuela

hoi manuela,

ik herken wat jij zegt,ik heb dat ook gehad agelopen maand.last van mn buik,soort ongipijn en opgeblazen gevoel.
het kan wat betekenen ,maar het hoeft niet.denk dat het verschilt per persoon.bij mij betekende het niks jammer genoeg.ik ben gewoon ongi geworden.ik denk dat je gewoon moet afwachten op je nod,hoe vervelend het ook is.dan weet je meer.ik hoop voor je dat het goed nieuws brengt.ik weet niet hoe lang je bezig bent?
als je net gestopt ben met de pil,dan is het normaal dat je vaker last van je buik hebt,tenminste dat vertelde de gyn mij.hoop dat je nog even kan afwachten.als je te veel instelt op het feit dat je wel zwanger zou kunnen zijn,dan is het zon grote teleurstelling als je het niet bent.
ik duim voor je.

liefs nathalie

Hoi Manuela,

Ik herken dit heel erg. Pas sinds twee maanden echt bezig. Maar beide maanden op mijn 24,25 en 26ste dag een hele dikke buik. De vorige keer werd ik gewoon ongi. Nu maar even afwachten, vandaag is mijn 26 ste dag.

Succes Eef

Haai Manuela

Hier ook een gevoel van herkenning. Na vorige week en weekend veelvuldig geklust te hebben rond mijn ovulatie heb ik nu een wat opgezwollen buik. En heb ook wat zeurderige pijn in mijn buik. Terwijl ik 7 feb pas mijn NOD-dag heb. Hopelijk is het een goed voorteken!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan