[quote quote=10531575]Oh neehoor, dat is normaal. Door de hormonen gaan je darmen minder goed werken, langzamer verteren, opblazen enzo. Sommige vrouwen hebben daar meer last van dan anderen. Je spierspanning in je buik speelt ook een rol. Daarom zie je vaak bij een volgende zwangerschap al eerder een buikje. De ene krijgt een buikje als de baby groeit, vanaf een week of 15-20 en de ander al een mooi darmenbuikje.
Ik kon bij de eerste mijn gewone broeken niet meer aan vanaf 11 weken, bij 8 weken zag je het echt wel, een bol buikje, ook vreemden. En bij de 2e heb ik vanaf 6/7 weken mijn zwangerschapskleding gedragen en had ik al heel snel een rond zwanger buikje. Maar dat was een mooi luchtkasteel in mn darmen denk ik haha!
[/quote]Aha oke! Ja had al wel zoiets gelezen, maar eet altijd vezelrijk en drink echt meer dan voldoende. En ga perfect naar de wc, vandaar dat ik toch begon te twijfelen. Ik kan m'n broeken niet meer aan, en heb het niemand verder verteld. Nu ga ik winkelen met mijn moeder en ik kan dan echt niet geen gewone kleding meer kopen want ik ben bang dat ik dat binnen 2 weken niet meer ga passen..?