Opgeblazen....

Ik voel me net een Michelinvrouwtje ;-).
Misschien heel overdreven (ben nu ruim 5 weken), maar ik heb het gevoel dat ik op knappen sta.
Pffff, heb het gevoel dat iedereen het aan me kan zien, maar dat zal echt niet zo zijn.

Aan de andere kant vind ik het wel een fijn gevoel, omdat je dan toch een "zwangergevoel" hebt.
 
Hey,

Dat zijn je darmen... die zijn opgeblazen vanwege de progestoron... goed teken dus! Maar lastig kan het wel zijn. Ik had het vanaf 4 weken en ik ben nu 11 weken en heb er nog bijna dagelijks last van, soms tot heel erge buikpijn toe en enorme winderigheid.... lekker laten vliegen dus. Anders krijg je zo'n buikpijn.

Daarnaast veel vezels eten en veel drinken... helpt wel! Want je kan ook enorme verstopping krijgen!

Geniet maar van je buikje!
 
hoi
ik heb datzelfde ik had mijn eigen broek aan gister en ik plofte er bijna uit alles zit krap en ik ben ook bijna 6 weken nu is mijn 2 de kindje dus ze zeggen dat het dan ook sneller uitdeit hahah en idd het gevoel dat iedereen je aankijkt of je wel of niet hahaha zwanger bent zo herkenbaar
geniet er idd maar lekker van doe ik ook buik vooruit en hopa

groetjes
 
ow ik heb precies hetzelfde...ben onwijs opgeblazen en heb al een buikje, ben nog maar 6,4 weken. hierdoor voel ik me erg zwanger, wat fijn is.
wel jammer dat ik daarbij ook erg slecht naar de wc kan. ik drink veel, eet kiwi's en drink laxo. maar de lucht blijft! erg vervelend.
gaat dit nog over?
 
hey hey,

ik herken het... pfff wat had ik er enorm last van zeg! zo erg dat ik er nachten van wakker heb gelegen, dan lag ik mn buik te masseren om het los te krijgen, ik kon ook slecht naar de wc en had het gevoel dat ik heel veel poepjes moest laten die er niet uit konden en dacht dat ik uiteindelijk als een helium ballonnetje zou opsteigen!

Nu is het gelukkig wat minder, naar het toilet gaan is nog steeds moeilijk en heb daarom nog wel veel krampen, maar de lucht kan ik eindelijk wel los laten hihi!

heel veel succes!
 
pfff zit net een heel verhaal te typen, pakt ie m niet :S grrrrr

het kwam er dus op neer dat ik dit probleem ook heeeel erg had! ook veel lucht in mn buik, zo erg dat ik dacht dat ik als een helium ballonnetje zou opsteigen!!

nu is het gelukkig minder en kan ik de lucht los laten ;)

ik geef je een tip om naar de wc te kunnen gaan waardoor je darmen ook wat minder vol voelen, activia met pruim, ik vond t echt niet te eten!!! maarrrr de volgende dag kon ik na een week gewoon naar de wc! en dat lucht op joh!!!

succes!
 
Terug
Bovenaan