opgeblazen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ik wou even weten of jullie dit herkennen.
Ik weet nog niet cker of ik zwanger ben ma de laatste week lijkt het wel of me buik ontploft. En bij alles wat ik eet krijg ik het zuur herkenne jullie dit of is dit gewoonwat anders?

hoi pamlief,

ben je ook overtijd? anders zou je een test kunnen doen! een op geblazen buik kan ook zijn dat je ongi moet worden...dat heb ik wel altijd.

Ik zou snel een test doen. knap dat je dat nog niet gedaan heb. ik loop 4 dagen voor me nod al van zal ik al een testje wagen al weet ik ook wel dat dat niet verstandig is.

liefs hilda

ja omdat ik al een paar keer negatief heb gehad dus vandaar dat ik ff afwacht maar ga van de week wel testen ahah

oei ja das inderdaad spannend, ik ben ook nog steeds niet ongesteld, maar durfde vandaag geen test te halen. heb smorgens wel wat krampen en denk dan "ja vandaag zou ik het wel worden"maar nee.
mijn borsten zijn we gevoelig, niet als ik gewoon loop ofzo maar als ik met mijn dochter knuffel dan "mmm" niet fijn.
bij mijn dochter was ik maar een paar dagen overtijd en was ook misselijk! heb ik nu niet.. maar goed alle zwangerschappen zijn ook niet gelijk!
nou pamlief, ben erg benieuwd!!

liefs
mij

Terug
Bovenaan