Opgefrummeld aan het hoofdeind

Hoi allemaal,

sinds zaterdag is Laura veel actiever in het draaien en rollen geworden, ze draait zich soms zelfs terug (dat doet ze anders nooit, hoor).

Marijke, ik zag je wel bij haar zitten, wat heb je met mijn kind gedaan?

Maar goed, gevolg is dus dat ze zich nu ook omdraait in bed. Op zich geen probleem, maar vanmorgen lag ze op haar buik overdwars tegen het hoofdeind aan gefrummeld. Ze nam niet meer ruimte in dan een middelmatige knuffel en ik moest eerst even ontwarren voor ik door had hoe ze nou lag! Ik vraag me af waarom we een ledikantje hebben gekocht, een doos was ook goed geweest. Helaas heb ik geen foto kunnen nemen, want ze begon te huilen toen ik haar kamertje binnen kwam en dat vond ik toch wel een beetje zielig.

Groetjes Ilona

Haha, ja, wat een kleine, lenige acrobaatjes zijn die kindjes soms, he?! Hier ook een kindje dat regelmatig maar een klein stukje ledikant gebruikt. Hihi, ik probeer me de reacties voor te stellen als we onze kindjes echt in een doos zouden laten slapen, hihi.

Je moet wel proberen eens een foto te maken hoor, niet voor het forum ofzo (ook leuk) maar voor Laura zelf als ze later groot is.

Lekker he?

Zo ligt Marielle ook altijd: helemaal bovenaan overdwars in de foetushouding boven de dekens in haar grote 1persoonsbed. Je zou makkelijk 10 kleuters zo naast elkaar kunnen leggen en nog ruimte overhouden in een 1persoonsbed hihi.

Hahahaha, wat een mooi gezicht moet dat zijn! Esther slaapt juist helemaal languit. Als ze haar voeteneind voelt, zet ze zich af tot ze hem niet meer voelt. That's it, verder blijft ze liggen!

Groetjes,

Eveline

haha, lekker geslapen laura???
je weet dus nog wat ik je allemaal geleerd heb zaterdag he? knap van je hoor meisie!!!
blijf maar lekker rollen... laat mama maar zien wat je allemaal kan!!

slaap lekker!!

liefs marijke

Mooi is dat he ik ken me nog herinneren van Timo dat hij dat ook altijd deed en heb daar een foto van moet je eg proberen te maken is zo leuk ook voor later ik hoop nog steeds dat ik het kleine evenbeeld van Timo in dezelfde positie vind op een ochtend;-)

liefs Corina

Zo vind ik haar ook wel eens, of met de benen buiten het bed bungelend! Leuk he, van mij is er een foto dat ik ergens logeerde en met mijn hoofd aan het hoofdeind van de matras af op de grond lag, terwijl mijn lijf nog op het matras lag. Ook erg grappig!

Terug
Bovenaan