opgegeven voor gratis echo!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!

Toen ik hier het bericht las over de gratis echo ben ik gelijk op die website gaan kijken en na een klein overleg met mijn ega heb ik me opgegeven. Binnen een uur kreeg ik een reactie terug. Ik mag 20 juni en 5 september komen!! Ik heb er helemaal zin in!

Wie gaat er nog meer of is er al geweest?

Groetjes, MamavanLucas

Grappig ik ga ook 5 september. Om half zeven komen we elkaar misschien nog tegen.

Judith

Hoi Judith,

Wat een toeval, 5 september. Mijn afspraak staat om half 6. Ik weet alleen niet of ik in die week nog kan, want 'k ben dan al 27 weken zwanger en volgens mij ging het maar tot 26. Ik moet nog maar even contact met ze opnemen.

Groetjes, Henrike

Hoi mama van Lucas,

Ook ik heb 20 juni en 5 sept eenecho daar. de 20e om 17:45 uur en de 5e om 18:30.
Zien we elkaar denk ik ook wel, waar kom je vandaan, groetjes Martine

Hoi Martine,

Wat leuk dat jij dezelfde dagen gaat als ik! Ik volg je altijd al een beetje op dit forum, dus ben wel benieuwd! 20 juni mag ik al om 15.15 uur, maar 5 september heb ik een afspraak om 17.45 uur, dus dat moet wel lukken denk je niet? Hoe ver ben jij op 20 juni? Ik precies 15 weken.
O ja, je wilt nog weten waar ik vandaan kom... Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik woon in Sneek (Fryslân dus). Verklaar me maar niet voor gek dat ik zo'n eind ga rijden, want die afstanden ben ik wel gewend. Kom oorspronkelijk uit de Betuwe en heb al héél wat heen en weer gereden. Ik ga denk ik ook maar overnachten bij familie, dan is het allemaal wel te doen!
Ik heb er al echt zin in om ons kleine hummeltje weer "langs te zien drijven".

Veel plezier alvast, 20 juni en wie weet: tot ziens!

Groetjes, Henrike

ahum, om me er even mee te bemoeien: als je zo ver moet rijden en benzinekosten gaat maken, is het dan niet geodkoper om gewoon een pretecho te laten maken bij jou in de buurt??! Vanaf 25 euro mogelijk namelijk. Maar dan mis je wel een dagje uit natuurlijk en dat is ook wat waard
Elke

quote: asja reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-06-2006 22:10:10'));

ahum, om me er even mee te bemoeien: als je zo ver moet rijden en benzinekosten gaat maken, is het dan niet geodkoper om gewoon een pretecho te laten maken bij jou in de buurt??! Vanaf 25 euro mogelijk namelijk. Maar dan mis je wel een dagje uit natuurlijk en dat is ook wat waard
Elke

Op de site van ANWB kan je zien wat je ong.  kwijt bent aan benzine, hoeveel km het is, e.d. Valt best mee. Bij ons in de buurt kan je geen echo's laten maken. Daarvoor moet ik een klein uur rijden en dan nog zijn de goedkoopste echo's (alleen zw/w foto's 2d) al 55 euro! Nee, duurder ben ik niet uit en zo kan ik studenten die moeten oefenen ook nog een beetje helpen!
MamavanLucas

Terug
Bovenaan