opgejaagd gevoel

<p>Ik zal proberen het zo goed mogelijk te omschrijven. <br />Sinds een aantal weken heb ik een ontzettend opgejaagd gevoel. Tevens met momenten hartkloppingen in mijn keel en kort van adem, ik weet inmiddels dat dit een bekende zwangerschapskwaal is.<br />Maar het opgejaagde gevoel ken ik niet. Ik heb echt het gevoel alsof ik op knakken sta. maar waarom... ik heb niet echt iets om over te lopen ofzo. Ben wel bezig met een studie maar dat gaat wel goed, hoewel ik wel druk voel om alles voor mijn verlof af te ronden zodat ik welverdiend verlof heb zonder aan school te denken.<br />Normaliter zou ik me nooit zorgen maken om de studie dusja. Met spullen voor het kindje en babykamer gaat ook alles prima, dat is allemaal al compleet en klaar. <br />Als ik niks hoef en rustig op de bank lig voel ik me zelfs opgejaagd, ik kan amper ontspannen voor mijn idee. Voel me heel rusteloos, het gevoel alsof ik steeds vanalles moet.  Tevens veel last van hoofdpijn en een ''heet hoofd''.<br /><br />Herkent iemand dit ook van tijdens de zwangerschap? Komt dit door hormonen of?<br />Ik heb morgen controle bij de verloskundige en wil dit daar wel even bespreken.</p>

Het zou ook je schildklier kunnen zijn. Te veel aan schildklier hormoon geeft ook deze symptomen. Anders vragen voor bloed te prikken

Aan al je gestarte topics te zien maak jij je over heel veel dingen druk dus snap niet zogoed waarom je hier vraagt of mensen willen zeggen waar het vandaan komt! Denk dat je dat zelf wel in kan vullen......

Terug
Bovenaan