Opgelaten...

Hai dames,

Misschien een beetje suf, maar nu mensen het weten kijken ze natuurlijk naar mn buik. Maar daar voel ik me zo opgelaten onder!! Weet niet waar ik kijken moet, terwijl ik echt niet verlegen ben aangelegd. Voel me zo bekeken. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet! T zal niet minder worden, integendeel... Dat wordt nog wat als mensen gaan voelen, ongevraagd, aan je buik... Nouja, dat zien we dan wel!

Wou t gewoon ff kwijt...

Liefs

P.s dacht dat ik geen last had van rare huilmomenten, maar bij de uitzending van de Alpe d'Huzes moet ik toch wel een beetje brullen...

Ja bizar is dat he?! Dat wordt er idd niet minder op maar straks is t voordeel wel dat je echt een zwangere buik hebt. Nu willen mensen al graag een buik zien maar voor jouw gevoel is dat nog niet echt. Tis even wennen idd!

Hee Emilie-Ann,

Ik vind het helemaal niet suf! Weet je, het is ook een beetje vreemd eigenlijk, dat mensen alleen nog maar 'die buik' zien en mensen hebben altijd wel wat te zeggen, meestal positief maar ook wel eens van die rare opmerkingen zoals:

"Goh, je bent ook al dik" of "zozo....."

Je weet wel, van die ongevraagde en vooral ongepaste opmerkingen. Nou ik zal je vertellen dat ik me heb voorgenomen dat de eerste die tegen me gaat zegen: "goh, je bent ook al dik"......dat ik ga zeggen: "ja, jij ook! en jij bent niet eens zwanger". Kijken wie er dan het hardst lacht! Ik denk ik. Whahahaha!

En dat ongevraagd aan je buik zitten? Daar hou ik ook helemaal niet van! Ik zou het ook gewoon laten merken dat je daar niet van gediend bent (kan ook subtiel natuurlijk) Ik vraag het zelf altijd of ik even mag voelen, wel zo netjes!

Meid enne....lekker huilen hoor als je emotioneel bent, geeft niets, hoort er allemaal bij!

Sorry, het is een heel verhaal geworden en ik bedoel het niet zwartgalgig allemaal hoor want nogmaals, je krijgt natuurlijk veeeeeel meer leuke opmerkingen en tsja.....mensen bekijken elkaar nou eenmaal graag.

Liefs Lynn.

Thanks Charlotje en Lynn :)

Ja, ik heb me ook voorgenomen om me niks laten zeggen over dikte, omvang, grootte of juiste het gebrek daaraan ;) Lik op stuk kunnen ze krijgen, moehaha.Voor vreemden ben ik sowieso niet zo aanspreekbaar, dus dat hoeft men niet te proberen...

Mn buik aanraken heb ik ook geen behoefte aan, behalve familie en vrienden, maar wel graag ff vragen... Tsja, weet wel duidelijk wat ik wil en niet. Maar die net-wel-opvallende blikken, hmm... Wennen.

Moet er inderdaad ook aan wennen om een bolle buik bij mezelf als iets positiefs te zien. En hem niet in te houden! Gek he? Aan de andere kant weet ik dat de buik die nu zichtbaar is, echt mn opgepropte darmen zijn. Joep is nog zo klein en zit veel lager. Maarja, dat ga ik mensen niet wijsmaken als ze zeggen dat het al te zien is!
Wel grappig (ik ben echt niet super sportief ofzo hoor), bij de vk een paar weken terug voelde ze aan mn buik en zei ze "Zo, jij hebt harde buikspieren!". Hahaha, die waren helemaal voelbaar, had ik zelf ookal gemerkt. Maar eerder wel verstopt onder een laagje vet, nu veel meer aan de oppervlakte...

Op mn werk zal het straks vast vreemd zijn, over 5 weken schoolvakantie en dan kom ik terug eind augustus en dan zal het verschil wel zichtbaar zijn!

Nouja, dat waren mijn buik-gedachten... Wat je zoal niet bezig kan houden ;)

Nog meer dames die een andere kijk op hun buik krijgen?

Liefs!

Het is de tweede, ik geniet nu van mijn nog 'kleine' buik. Straks staat ie op springen en dan ziet het er echt niet meer uit. Kan ik niet meer slape. En zit die buik me in de weg. Krijg ik waarschijnlijk maagzuur en ben ik blij als de baby eruit mag komen!

Wat een klaagzang he.....

Ben strontziek..... Vandaar!

Liefs

O heppy, lekker klagen hoor! Dat mag als je je zo beroerd voelt! En dan heb je ook nog een kleine rondlopen... (Wat een leuke foto heb je op fb van jou en je ventje)

Hoezo ziet het er niet meer uit, als ik vragen mag? Hmm, niet echt iets om naar uit te kijken dan...

Sterkte hoor!

ow ik weet precies wat je bedoelt meid! vreselijk al die starende ogen. en weetje wat nog verschrikkelijker is, als je het dan over de zwangerschap hebt en ze zeggen ow ben je zwanger? ja dat dacht ik al maar durfde het niet te vragen. Wat denk je dan dat k zo'n dikke pens van eten heb?!

en dat huilen haha dat had ik eergister ook. keek gewoon een comedyserie en er zat 1 zielige scene in over afscheid en ik kon gewoon niet meer stoppen met huilen echt belachelijk hahahaha

oja en de eerste die aan mn buik zit die hand sla ik weg dat hoeven ze echt niet te doen bij mij! van mijn moeder en schoonmoeder accepteer ik het nog maar daar houdt het dan ook mee op

xxx

meid echt niet suf hoor!! Maar kom op je mag trots zijn op je buik! Hoe groot of klein die ook is! Laat ze maar kijken, en denk dan jaa dat is mijn mooie zwangerschapsbuik! Ook al zijn het nu je darmen, het heeft met de zwangerschap te maken! En dat mensen ongevraagd voelen mag JIJ daar iets van zeggen het is JOUW lichaam!
Trots zijn en denken ik ben zwanger ;) en in dec krijgen we een mooi kindje ;P

Liefs Sam

Terug
Bovenaan