opgelicht...

Hallo daar...

Ik ben nu eigenlijk heel erg fout bezig...maar  ik moet dit verhaal kwijt!
Het gaat over mijn nicht die een x aantal jaren geleden een huwelijk had
met toen nog niet wetende een meesteroplichter!

Een aantal weken geleden was er bij de ex-wifes club een onderwerp die mij wel aansprak! Ik kijk NOOIT naar dat programma. Maar het ging over een vrouw die werd opgelicht door haar "vriend".
Geshockeerd keek ik naar hoe deze verschrikkelijke man...deze vrouw het leven vergalde! Hij met zijn mooie praatjes maar foute daden.
Aan het einde van dat programma lieten ze een compositie-tekening van hem zien, omdat zij geen foto had.

Toen zij ik al tegen mijn man, hij komt mij zo bekend voor! En vandaag werd ik er weer aan herinnerd! En vallen de puzzelstukjes op zijn plaats!

Ik belde mijn moeder gewoon om even bij tepraten. Ze vertelde dat een nicht van mij jaren geleden de dupe was geworden van een oplichter Serge v/d Wulp. Hij had haar tijdens hun huwelijk het leven behoorlijk zuur gemaakt...
Gelukkig zijn ze dan al wel gescheiden, maar hij liet haar achter met 2 kinderen en de rest raad je wel! Ze was bij "opgelicht" van tros geweest, samen met een x aantal andere vrouwen en andere gedupeerden, om het ware gezicht te laten zien van hem!

Het verhaal kwam me bekend voor en toen ik dus verder zocht op internet vond ik dat de vrouw van de Ex...club en mijn nicht slachtoffer waren van dezelfde man!
Het speelt al jaren...en er zijn genoeg mensen slachtoffer geworden van deze kwal!

Hij loopt nog steeds vrolijk rond met zijn praktijken! En mijn doel hiervan is het verhaal zich te laten verspreiden! Je wil niet dat hij misschien in JOU vrienden of familie kring gaat roeren!!!
In onze familie is het niet eerder ter sprake gekomen omdat met toen niet prate over financien en scheiden....

Onthoudt goed dat hij VIER kinderen heeft, die ooit moeten horen dat hun vader...
hun moeder en anderen zoveel pijn en verdriet hebben aangedaan!!!
Het zou jou kind/zus/vriendin eens moeten zijn!!!
Ik moet er niet aan denken.

voor verdere info kun je kijken bij tros.nl onder video aflevering van 8 mei 2007

 
hai,
onverstelbaar is dat he...
zo dicht bij is het dan.
je ziet het meestal op tv mar denkt dat het jou niet zal over komen..
nu zie je het in je familie komt het gewoon voor.
erg hoor
sterkte ermee
 
Terug
Bovenaan